|
Advarsel! Pas på med at handle med Call Me. |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Author | |
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 30-Marts-2007 Status: Offline Points: 2822 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Må indrømme, at jeg er noget overrasket - har altid fået perfekt service hos Callme, også ved reklamationer. Er godt nok et års tid siden at jeg har været kunde der, så det kan jo være gået ned af bakke.
Edited by Kasper_J - 24-November-2012 at 21:53 |
|
![]() |
|
klaushansen ![]() Junior bruger ![]() Joined: 17-Maj-2012 Location: Kgs. Lyngby Status: Offline Points: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ærgeligt at du har så store problemer med Call me! Havde selv kæmpe problemer med dem den gang de hed Debitel - de har tydeligvis ikke ændret forretningsgang og gør åbenbart ALT for at kunderne skal have en dårlig oplevelse hos dem! Brugte bla. 1½ år på at komme ud af mit abonnement med dem!!! Jeg kan kun sige: "Hold jer LAAAANGT væk fra Call Me"!!!
|
|
![]() |
|
keldp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 16-August-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 713 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har nu kun haft gode oplevelser med Call Me.
|
|
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|
![]() |
|
Ashanti ![]() Super bruger ![]() Joined: 07-September-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke særligt pænt overfor den der får den næste gang...men hvorfor ikke benytte de 14 dages returret?
At Apples produkter har ridser er ikke en fejl i deres verden så produktet fejler jo ikke noget når de modtager den.
|
|
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636 Mirage OS³-FS Front LR Mirage OS³-CC Center Mirage OS³-Sats Surrounds Mirage MM-8 subwoofer HUMAX YSR-4000 Nvidia Shield |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 03-December-2009 Location: Randers C Status: Offline Points: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du har din kvittering på du har afsendt pakken, så har du jo dit på det tørre. Så det jo PostDK og CallMe der skal finde ud af det indbyrdes.
Har kun gode erfaringer med dem, så skal ikke kunne udtale mig om noget. Men kan sagtens følge dig i at situationen er træls for dig.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
jj79 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 21-August-2010 Location: Vejen Status: Offline Points: 539 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Send en email om problemet til deres kundeservice chef - og skriv i bunden at samme email er sendt til kontant - der plejer "mirakuløst" at ske ting og sager når jeg bruger den fremgangsmåde
![]() |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Joined: 16-Juni-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 4755 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Chris. Jeg havde indklaget en sag hvor et skift fra et forudbetalt mobilt bredbånd MEDIUM abonnement hos oister til et andet forudbetalt mobilt bredbånd SMALL abonnement også hos oister gik galt. De sendte mig en mail om at alt var i orden vedrørende det ophørende abonement og at jeg ikke skyldte dem penge, men sendte mig alligevel til Inkasso. I klage formularen refererede jeg til en mail til deres Kundeservice hvor jeg skrev: Jeg modtager emails jeg ikke forstår ...... ( rykkere ). Det aksepterede Teleankenævnets Sekretariat og løste sagen dagen efter jeg indbetalte klage gebyret. Da du skiver at du modtager regninger som bliver til rykkere syntes jeg at du skal klage så hurtig som muligt. Hvis De mangler noget vil de lade dig det vide. Hilsen Carsten. Edited by csell - 27-November-2012 at 14:10 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |