recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  New Posts New Posts RSS Feed - Anmeldelse af YouSee HD-boks med HDD 
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Topic ClosedAnmeldelse af YouSee HD-boks med HDD 

 Post Reply Post Reply Page  <1 242526
Author
Message
hansie View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 01-Juli-2004
Location: Køge egnen
Status: Offline
Points: 7190
Direct Link To This Post Posted: 08-Marts-2009 at 10:09

yousee boksen optager 100% det billede du ser.

Optage kvaliteten kan ikke blive bedre.   Der findes ikke mange andre optagere med dvb-c modtager indbygget.   Hvis du bruger din sony,  får du jo ikke digitale optagelser på yousee,

 

Back to Top
Frank Kobberø View Drop Down
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Joined: 16-November-2008
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 32
Direct Link To This Post Posted: 08-Marts-2009 at 10:53
Originally posted by ny nørd ;o) ny nørd ;o) wrote:

Hej,

jeg ved jeg er sen om at reagere, men jeg skal først nu, til at anskaffe mig en hd recorder og valget står mellem ovennævnte Samsung hdd boks fra yousee, da jeg har tv via dem, eller en ganske almindelig sony rdr-hxd895b og så kører videre med den gamle Sagem boks.

Er der nogen der kan give lidt for og imod på kvalitet og funktionalitet.

Jeg er selv kommet frem til at Sony selvfølgelig har en brænder og dette ikke er en mulighed med Samsungs boks. Ellers er jeg så meget forbruger at jeg ikke kan gennemskue formater og kvaliteter mv.

Har bare brug for en mening, gerne din. ;o)

Back to Top
Frank Kobberø View Drop Down
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Joined: 16-November-2008
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 32
Direct Link To This Post Posted: 08-Marts-2009 at 10:56
Hej, hvis du vælger samsung, ja så ville jeg kun leje den.Som du jo kan læse om her er der så mange fejl på den lige pt at det ville være dumt at købe den.Frank
Back to Top
Ken_T View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 14-April-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 1757
Direct Link To This Post Posted: 08-Marts-2009 at 14:36
Originally posted by joern.loenborg joern.loenborg wrote:

Hvis du har én boks, der virker, så er det da utroligt, at du ikke har fået den defekte fejlmelde/byttet. Om ikke andet som et forsøg.



joern loenborg

Du er gennemgående ret begejstret for YouSee, men sagen er at jeg bestilte en anden box, men da jeg rykkede for den efter lang tid  (1 md) var det ikke blevet registreret at jeg skulle modtage en. Men nu skulle de så nok sende en, som jeg endelig har modtaget og som virker.

Der er flinke supportere hos YouSee og så er der enkelte sure. "jeg kender ikke problemet" siger hun "men nu skal jeg nok sende en ny box.", hvilket hun ikke gør, "for hun kender ikke problemet". Flot ikke? Jeg fik fat i den samme igen da jeg rykkede, men hun lod som om forbindelsen gik, så jeg måtte vente endnu en halv time på en anden supporter.

Jeg har kun været høflig og flink mod Yousee og deres supportere og kun klaget 2 gange, hvilket jeg var nødt til begge gange, (Jeg ser bort fra regninger der har været forkerte hver gang.)

Din begejstring for YouSee og deres box, er ikke ikke helt virkelighedsnær faktisk, derfor spørger så mange om du arbejder for dem.

Din kone er aktionær "gør det mig inhabil?" spørger du et sted. Ja, hvad tror du selv?

Ken_T

 


Edited by Ken_T - 08-Marts-2009 at 14:43
Back to Top
joern.loenborg View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 25-Juni-2006
Location: Aalborg
Status: Offline
Points: 6994
Direct Link To This Post Posted: 08-Marts-2009 at 15:01
Originally posted by Ken_T Ken_T wrote:

Originally posted by joern.loenborg joern.loenborg wrote:

Hvis du har én boks, der virker, så er det da utroligt, at du ikke har fået den defekte fejlmelde/byttet. Om ikke andet som et forsøg.



joern loenborg

Du er gennemgående ret begejstret for YouSee, men sagen er at jeg bestilte en anden box, men da jeg rykkede for den efter lang tid  (1 md) var det ikke blevet registreret at jeg skulle modtage en. Men nu skulle de så nok sende en, som jeg endelig har modtaget og som virker.

Der er flinke supportere hos YouSee og så er der enkelte sure. "jeg kender ikke problemet" siger hun "men nu skal jeg nok sende en ny box.", hvilket hun ikke gør, "for hun kender ikke problemet". Flot ikke? Jeg fik fat i den samme igen da jeg rykkede, men hun lod som om forbindelsen gik, så jeg måtte vente endnu en halv time på en anden supporter.

Jeg har kun været høflig og flink mod Yousee og deres supportere og kun klaget 2 gange, hvilket jeg var nødt til begge gange, (Jeg ser bort fra regninger der har været forkerte hver gang.)

Din begejstring for YouSee og deres box, er ikke ikke helt virkelighedsnær faktisk, derfor spørger så mange om du arbejder for dem.

Din kone er aktionær "gør det mig inhabil?" spørger du et sted. Ja, hvad tror du selv?

Ken_T

 

Tro, det er noget med søndag formiddag nede i ......
Hvis du havde bestilt en ny, var dine oplysninger i dit indlæg, måske ikke helt  i top.
Ja, jeg har også talt med medarbejdere hos YouSee, der ikke burde sidde i en kundevent stilling. Jeg har selv skiftet boks tre gange.
Positiv - ja måske - jeg har nået en alder, hvor jeg som udgangspunkt tænker positivt. Sikkert nok fordi det tager færre ressourcer at være positiv end sur/gal/vred.
Forsat god søndag.

Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Back to Top
Sketchpad View Drop Down
Bruger
Bruger
Avatar

Joined: 11-Januar-2009
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 51
Direct Link To This Post Posted: 08-Marts-2009 at 15:51
Originally posted by joern.loenborg joern.loenborg wrote:


Positiv - ja måske - jeg har nået en alder, hvor jeg som udgangspunkt tænker positivt. Sikkert nok fordi det tager færre ressourcer at være positiv end sur/gal/vred.



Quoted for TOTAL agreement som de siger på de internationale fora, hvis
alle bare havde den holdning...
Back to Top
ross22 View Drop Down
Junior bruger
Junior bruger


Joined: 01-December-2008
Status: Offline
Points: 20
Direct Link To This Post Posted: 12-Marts-2009 at 12:11

Så kom endeligt den lang ventede opdatering til SAMSUNG boksen med HDD!
Mit første indtryk er at der en masse gode forbedringer i:
Boksen er bleven mere stabil. HD kanaler hakker ikke så meget mere. Systemet bryder ikke så let sammen som før. Hurtig fremspoling er OK nu; godt for lange udsendelser.
Nu kan man også slette en optagelse lige efter men har set den og fortsætte med en anden.
Serieoptagelse ved dobbelklik i TV-guiden virker ikke hos mig, men der er mulighed til at optage til et bestemt tidspunkt under manuel optagelse. Har ikke prøvet det endnu.
Søg i guide funktionen er god nu. Man indtaster bare et par bogstaver, f.eks. NIK så kommer alle NIKITA udsendelserner i den næste uge frem. Da kan man så vælge hvad man vil optage. Det bruger jeg i stedet for serieoptagelser.
Luftkøleren virker anderledes, selv om temperatur viser det samme som før.
Tillykke YouSee!
Selv om der måske et par mangler endnu (skal lige prøve den lidt længere), tvivler jeg på at den kan gøres meget bedre med den eksisterende hardware.
Klaus Arndt

Back to Top
Ulle View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 15-Juli-2005
Status: Offline
Points: 289
Direct Link To This Post Posted: 12-Marts-2009 at 13:09
Vil lige tilføje at min temperatur ligger stødt på 44 efter opdateringen, den lå på 40 førhen, uanset om den var tændt eller stod i 'standby'.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 242526

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.