recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Modtagelse og distribution > Smart TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Forkert Netflix version på Samsung Smarttv
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Forkert Netflix version på Samsung Smarttv

 Post Reply Post Reply
Author
Message
Kongstad126 View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger


Joined: 14-November-2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kongstad126 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Forkert Netflix version på Samsung Smarttv
    Posted: 14-November-2014 at 13:39
Hej
 
Jeg har et Samsung Tv fra i år med smart hub.
 
For ikke så længe blev netflix app'en auto opdateret, hvilket er fint nok, desværre var det mens jeg havde sat Unblock Us til US for Netflix.
 
Resultatet er at jeg nu har en US netflix installeret på min hub, alle filmtitler er på Engelsk uanset om jeg har valgt DK på Unblock US.
 
Hvad værre er, kan vi ikke se alle film på den danske netflix, på nogen film klager den over at filmen ikke kan vises i US, uanset at Unblock er sat til DK.
 
Da Netlfix er en tvangsapp kan jeg ikke blot afinstallere den, jeg tænkte på at køre en fuld reset på TV'et, men jeg vil helst undgår, da det tager en del tid at får det sat op igen som jeg vil have det.
 
Er der nogen måde at tvinge et regionsskifte for appen?
Back to Top
bentpetersson View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 17-November-2013
Status: Offline
Points: 2437
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bentpetersson Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14-November-2014 at 14:44

Har du med din Tablet eller PC og IKKE med TV, prøvet at logge ind på din konto. Inde under din profil rettes sprog.

Eller ring til Netflix. De er nemme at kontakte.



Edited by bentpetersson - 14-November-2014 at 15:23
Med venlig hilsen
bentpetersson


Back to Top
Bruger udmeldt 31 View Drop Down
--
--


Joined: 20-April-2006
Status: Offline
Points: 2601
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 31 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14-November-2014 at 15:22
Prøv evt. reset af kun SmartHub'en. Måske er det nok?
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.