|
|
Post Reply ![]() |
Author | |
roflerne ![]() Bruger ![]() Joined: 20-August-2011 Status: Offline Points: 73 |
![]() Posted: 03-Oktober-2011 at 18:07 |
Hej
Jeg skal ud og finde et vægophæng til mit samsung plasma tv. Er der noget som taler i mod at købe et uoriginalt ophæng f.eks. http://www.av-cables.dk/vaegbeslag/vaegbeslag_37_63/vaegbeslag_til_led_fladskaerme_32_55_4166_da.html i stedet for Samsungs som koster ca 4 gange så meget? En anden ting, kan der opstå nogle varme problemer med at benytte et slimline vægophæng til plasma skærme? Mvh Martin Edited by roflerne - 03-Oktober-2011 at 18:09 |
|
![]() |
|
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Joined: 27-September-2011 Location: Danmark Status: Offline Points: 630 |
![]() |
Jeg har et Samsung beslag til at hvis det var noget ?
|
|
![]() |
|
![]() |
Nyt/brugt, hvilken pris og hvad for en model er det?
|
|
![]() |
|
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Joined: 27-September-2011 Location: Danmark Status: Offline Points: 630 |
![]() |
Det er brugt. Det er den der hedder Samsung WMN1000B.
Det er blevet til overs efter jeg har hævet min PS50C7705 ned fra væggen.
Pris....det ved jeg sgutte lige. 400 med porto er vel fair nok ?
|
|
![]() |
|
![]() |
Er alle skuer og alt andet tilbehør der? |
|
![]() |
|
![]() |
Ja ja det hele er der.
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for det, men har fået tilbudt et andet meget billigt, så det har jeg købt i stedet.
Mvh Martin |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |