|
|
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | ||
joller ![]() Ny bruger ![]() ![]() Joined: 05-Oktober-2011 Location: København Status: Offline Points: 19 |
![]() Posted: 15-November-2011 at 16:53 |
|
Hvad siger i til dette::
Philips 40PFL6606T/12http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/408043/Philips-40PFL6606T12.html Det ser jo meget lækkert ud 400hz osv. MENINGER?? |
||
Yeyo
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19673 |
![]() |
|
Og de 400 Hz ved Philips dækker over? Velkommen til en branche, med flotte tal, men intet om hvor godt fjernsynet er til at ramme et neutralt billede. Personligt ville jeg gå en stor bue udenom Philips tv. Høje fejlrater, ringe software og betjening i forhold til konkurrenterne på markedet - for ikke at tele om et billedet de kan vise. Klaus |
||
![]() |
||
joller ![]() Ny bruger ![]() ![]() Joined: 05-Oktober-2011 Location: København Status: Offline Points: 19 |
![]() |
|
Okay.. Har du nogle forslag til et 40" LED tv ?? under 6k
|
||
Yeyo
|
||
![]() |
||
DavidHimself ![]() Bruger ![]() Joined: 21-Juni-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 117 |
![]() |
|
Jeg synes måske retorikken omkring Philips er en smule hård, servicen har de gange jeg har skulle bruge den (hvilket har været 1 gang på de 3 år jeg har haft mit tv) været glimrende :) Men ellers ud over det med billedet, som på mange Philips skærmen faktisk er rigtig pænt, er jeg faktisk enig. Ringe software og langsom/dårlig betjening er en klar fejl. der ud over, er den model noget billigere andre steder end Wupti (komplett.dk og proshop eksempelvis ![]() Man skal som udgangspunkt aldrig gå efter "Hz funktionerne" da de i sig selv ikke fortæller en døjt som billedekvaliteten (dog er TV'et bedre hvis den har en "rigtig Hz funktion", men det handler om bedre panel eksempelvis) Du bliver ikke ked af Philipsen som du har kig på - dog kunne Samsungs 6000 serie være et glimrende alternativ, som dog ligger lidt over budgettet (så vidt jeg husker). Må jeg spørge om hvorfor det skal være LCD/LED ![]() Edited by DavidHimself - 16-November-2011 at 12:49 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg tænkte at LED var den nye teknologi og derfor den bedste?
(uden at vide det) Men det panasonic du henviser til koster jo godt 10.000 . SÅ det er en del over budget. Det skal helst være under 6.000 .. Har da også snakket med andre om at man ikke skal købe plasma da det ikk er ligeså godt og det bruger mega meget strøm? |
||
Yeyo
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19673 |
![]() |
|
Det er det så ikke.
Tjah, mange plasma har den fordel at de viser et mere naturtro billede - ikke mindst ægte farver og behøves ikke at bruge energi på at lyse væggen op bag fjernsynet for at kompensere for et ringe billede. Mega meget strøm - ja, hvis du køber en 8-10 år gammel model, så gør de. Tænk hellere på at for 50-150 kroner ekstra om året i strøm (hvis det overhovedet bliver så meget), så kan du få et skide godt billede du kan nyde, hver gang du ser fjernsyn. For mig betyder billedet mere end strømforbruget (siger manden med et snart 6 år gammelt plasma) og om rammen er flot. Klaus |
||
![]() |
||
![]() |
|
okay .. fedt..
kan du anbefale et plasma så? 4-5 tusinde? 37-42 tommer.. panasonic er vel generelt gode til plasma ?? |
||
Yeyo
|
||
![]() |
||
DavidHimself ![]() Bruger ![]() Joined: 21-Juni-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 117 |
![]() |
|
Nej Nej :) 46"eren ligger til 5.995 i øjeblikket: http://www.pricerunner.dk/pl/2-2722784/TV/Panasonic-Viera-TX-P46G30Y-Sammenlign-Priser?ref=redirect&q=46g30y&search=46g30y&other_hits=;;;&sort=4 og det er nok det bedste i den prisklasse! ved godt det er lidt større end det du tænker... men snyd ikke dig selv for det tilbud ;) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej .. Hvad sir i så til
Panasonic Viera TX-P46G30Y TV når man kun har godt 2meter fra sofa til tv væg??Min bror siger DO IT.. :) hvad sir i ?? |
||
Yeyo
|
||
![]() |
||
zczc ![]() Super bruger ![]() Joined: 02-Maj-2010 Location: Danmark Status: Offline Points: 398 |
![]() |
|
Du behøver ikke være enig med Panasonic-Klaus.
|
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 06-Januar-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 4858 |
![]() |
|
Det handler ikke om at være enig med Panasonic fanboys, men derimod med "bedste billed" fanboys på tværs af teknologier og fabrikanter. Og hvis slutmålet er at se film, sport samt almen TV i normal stuebelysning er nævnte Panasonic en vinder . Intet LCD/LED i prisklassen (hvis nogen overhovedet) kommer i nærheden . Handler det primært om statiske billeder,HTPC,PC skærm, massiv brug af konsolspil - i en meget oplyst stue/drivhus, så kunne et LCD/LED være et bedre valg . Men overall billedkvalitet er ubetinget bedst/mere korrekt på PanaG30 .
|
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ok... Men lader også til at mange anbefaler det Panasonic . Og jeg har set deres plasma skærme, de er virkelig gode i forhold lcd/led skærme som nedenstående også skriver.
Men afstanden?? Det fik jeg ikke rigtig svar på.. |
||
Yeyo
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |