|
Pioneer vsx-lx50 Reservedel |
Post Reply ![]() |
Author | |
ilu-dazed ![]() Bruger ![]() Joined: 03-Februar-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 208 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16-Januar-2012 at 15:50 |
Hej Alle
Ved i hvor det er muligt at købe reservedele til ovennævte reciever? Jeg er så heldig at jeg har fået denne af min direktør, men printet med hdmi er defekt, dvs. hdmi udgangen er. Men jeg ville så skifte selve printet og så har jeg mig en dejlig ny reciever. Printet hedder AYW7175-a-j På forhånd tak
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 15-Februar-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 4172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at ringe til kt radio på vesterbrogade, det er nok den forhandler med nogen af de bedste kontakter til pioneer dk.
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
ilu-dazed ![]() Bruger ![]() Joined: 03-Februar-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 208 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak det prøver jeg, jeg har faktisk allerede fat i dem ang. noget andet :)
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |