|
Erfaring med Grundig Audiorama-9000 ? |
Post Reply ![]() |
Author | |
AlexanderF ![]() Junior bruger ![]() ![]() Joined: 22-Januar-2012 Status: Offline Points: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 31-Januar-2012 at 17:23 |
Hej
Er de nogen der har erfaring med Grundigs Audiorama-9000 højtaler serie? Jeg har ikke haft held til at finde en forhandler, så jeg kan prøve at høre dem. Synes de ser spændende ud, da jeg er på udkig efter nogle "diskrete" højtalere. Go'aften Alexander |
|
![]() |
|
sebastianvad ![]() Ny bruger ![]() Joined: 25-Juni-2012 Location: Denmark Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Thomas Madvig har installeret dem (lofthængt) på sin natklub TS Bar.
Det er jo ikke ligefrem et audiofilt lytterum, men jeg synes de lyder fantastisk - super stram klang og allesteds nærværende, hvilket bl.a. understøttes af den hængte løsning hvor lyden ikke forplanter sig i vægge og gulve. Det har været en lidt hyped halvprivat natklub, men du kan sagtens komme ind hvis du skulle ønske at lytte. Faldt over din tråd fordi jeg selv har overvejet dem, og de er faktisk til at få for lidt over 300,- EUR/stk. fra ebay tyskland, så det begynder jo at være til at betale. Og så er det jo en noget mere unik højtaler end fx scandyna pods, som er det mere sikre køb jeg overvejer. Mvh.
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 21-Oktober-2008 Location: DK Status: Offline Points: 1600 |
Du kan hente dem direkte fra Saturn.de i Hamborg.
|
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Joined: 05-Februar-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 3498 |
De kan også købes flere steder i Danmark til omkring 2470,-
http://www.pricerunner.dk/pl/92-1164184/Hoejtaler/Grundig-Audiorama-9000-White-Sammenlign-Priser |
|
![]() |
|
thcleaner ![]() Bruger ![]() Joined: 11-Januar-2010 Location: Danmark Status: Offline Points: 227 |
Det er nogle af de dårligste højtaler jeg nogen sinde har lyttet til også er bygge kvaliteten heller ikke noget at råbe hurra for
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |