recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  New Posts New Posts RSS Feed - Stofa lukker butikkerne?!
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Stofa lukker butikkerne?!

Post Reply Post Reply
Author
Bruger
Bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gun Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Stofa lukker butikkerne?!
    Posted: 16-Februar-2012 at 15:24
Hej med jer!

Jeg var ude i Stofas butik i Aalborg i går, hvor jeg overhørte en kunde og en medarbejder tale om at Stofa lukker butikkerne og nogle kundecentre. Googlede det så lige, og fandt dette indlæg:
http://anthg.dk/Sektion/Forum/index.php?topic=680.0

Er det lige så nyt for jer, som det er for mig? Shocked
Back to Top
MichaelA View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote MichaelA Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Februar-2012 at 22:06
Ja, har også hørt det - der har været infomøde her i Næstved hos Stofa hvor pænt mange skulle være blevet fyret...
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v
Back to Top
pdj1974 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote pdj1974 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-Februar-2012 at 12:40
Vil det sige at Stofa derefter ikke længere har steder man kan gå hen og hente/bytte kabelmodems mm, eller vil man fortsat kunne det i Aalborg og Aarhus?
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Back to Top
Gun View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gun Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Februar-2012 at 09:39
Det tror jeg ikke vi skal regne med, nej.
Back to Top
stro View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote stro Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Marts-2012 at 12:48
Gad nok vide om de så snart begynder at ansætte nye flere folk til at varetage kundeservice via telefonen.
I går aftes startede jeg som nummer 19 i køen, og 52 minutter senere var vi færdige med opgaven.
For 44 minutter siden ringede jeg igen til kundeservice, og var nummer 9 i køen, nu er jeg nummer 1.Confused
Back to Top
kolmorgen View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kolmorgen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Marts-2012 at 13:00
Originally posted by stro stro wrote:

Gad nok vide om de så snart begynder at ansætte nye flere folk til at varetage kundeservice via telefonen.
I går aftes startede jeg som nummer 19 i køen, og 52 minutter senere var vi færdige med opgaven.
For 44 minutter siden ringede jeg igen til kundeservice, og var nummer 9 i køen, nu er jeg nummer 1.Confused

Jeg ved der er blevet rekrutteret en del her i Aalborg...

Edited by kolmorgen - 04-Marts-2012 at 13:01
Back to Top
meta View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote meta Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Marts-2012 at 13:36
Det er godt nok en træls beslutning Stofa har truffet. Jeg har mange gange besøgt kundeservice i Odense og har sat stor pris på den gode service - i modsætning til deres telefonsupport, som er til dumpekarakter! Det skal godt nok køre perfekt fra nu af, for at jeg bliver ved Stofa. For jeg gider simpelthen ikke sidde i lang telefonkø for at få en supporter i røret, som ved mindre om tingene end jeg selv gør. Og ja, det har været min oplevelse de fleste gange jeg har haft behov for at komme i kontakt med dem over telefonen.
Men heldigvis er der da efterhånden flere alternativer til Stofa
+ 70 positive handler!
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.