|
Pana VT30 sne og app |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 24-Juli-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 627 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 09-April-2012 at 12:57 |
Hejsa
efter ca 4mdr med mit dejlige 55" VT30 er jeg måske stødt på lidt problemer. Når jeg spiller PS3. Måske efter 30min måske efter 2 timer begynder den at blinke med sne/myrer på skærmen. Jeg har fået det til at stoppe ved at skifte til tv eller Yousee bare et andet AV. Men kommer igen på et tidspunkt. Nogle dage slet ikke og andre er det helt galt??? Hilfe bitte. App: legede lidt med update til remoten til Iphone. Jeg kan simpelthen ikke hitte ud af det med billeder og videor og browser. Hvordan virker det? Hvis en vil forklare det til mig som om jeg var 5 år ville det bare være skønne.... Er der nogle der lige har setups til farver, contrast osv til TV, Kabel, Film, PS3 så modtager jeg gerne med kyshånd, nu er min frygt for burn in vist forduftet og kan godt skrue lidt op for farverne og settings :-) pfh manne tak
|
|
TV:LG 65 C1
Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale PS5 NVIDIA SHIELD |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: Hillerød, DK Status: Offline Points: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Til dit sidste spørgsmål, så tjek lige denne artikel her på flatpanels.
Dine andre spørgsmål kan jeg ikke lige svare på. |
|
![]() |
|
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 24-Juli-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 627 |
takker! Den havde jeg også fanget da jeg købte den. Troede bare der var noge pro' brugere herinde som havde sat det op til forskellige dit og dat. PS3. Tv, film osv.
Men håber nok meget på nogle kan forklare mig det med blinkende sne/myrer....
|
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 18-Februar-2011 Location: Nordsjælland Status: Offline Points: 3805 |
Har du prøvet en anden HDMI indgang? Skift HDMI indgang med tv i standby, for at imødegå evt. skader ved et "hotswap".
Hvis fejlen følger med, kan det være kabel eller PS3 der er problemet. Oplever du ingen fejl ved skift af indgang, er det nok HDMI indgang på tv der er defekt.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
TAKKER Æ PRØVER
![]() |
|
|
![]() |
|
hjalp ikke med ombytte HDMI stik så må forsøge med nyt HDMI stik. Tænkte bare om det kunne være noget settings.
|
|
|
![]() |
|
Nyt HDMI virkede heller ikke, nogle der har en ide? Er der noget set up i PS3 eller nok nærmere i Pana's set up man skal være OBS på. Synes da et så dyrt TV bare skal spille?
|
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Joined: 06-Februar-2007 Location: København Status: Offline Points: 4378 |
Er det kun ved brug af PS3 du oplever det? Og er det kun når du spiller - dvs. ikke hvis du ser en film?
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Hej Yakken, yes kun ved PS3. Oplever nogle gange når jeg skifter fra f.eks et HDMi f.eks Boxee til Yousee HDMI at skærmen er blå eller der er sne. Zapper jeg lige frem og tilbage så er det som regel ok.
|
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Joined: 09-Februar-2006 Location: Danmark Status: Offline Points: 8665 |
Har du prøvet PS3'eren på dit andet tv?
|
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 27-September-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 938 |
når du siger "sne" er det så hvidt eller er det mere sne i som støj på en sort baggrund ?
|
|
![]() |
|
Sidste
|
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |