recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  New Posts New Posts RSS Feed - LG 60PM680T 2012 model elgiganten
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

LG 60PM680T 2012 model elgiganten

Post Reply Post Reply
Author
Ny bruger
Ny bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote madsen79 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: LG 60PM680T 2012 model elgiganten
    Posted: 14-April-2012 at 02:33
Hej Alle!

Jeg skal have opgraderet mit gamle panasonic 42" og er faldet over dette TV på elgigantens Hjemmeside, med mulig lagerstatus fra d.19.4 

http://www.lg.com/uk/tv-audio-video/televisions/LG-plasma-tv-60PM680T.jsp

Jeg har støvsuget internettet tyndt for et muligt preview/review af denne nye 2012 model men har ikke kunnet opsnuse meget information op!

Nogen der har læst eller hørt noget om denne model, eller måske selv venter spændt på den?

Smile

Back to Top
Bjarke View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bjarke Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29-Juni-2012 at 21:48
Originally posted by madsen79 madsen79 wrote:

Hej Alle!

Jeg skal have opgraderet mit gamle panasonic 42" og er faldet over dette TV på elgigantens Hjemmeside, med mulig lagerstatus fra d.19.4 

http://www.lg.com/uk/tv-audio-video/televisions/LG-plasma-tv-60PM680T.jsp

Jeg har støvsuget internettet tyndt for et muligt preview/review af denne nye 2012 model men har ikke kunnet opsnuse meget information op!

Nogen der har læst eller hørt noget om denne model, eller måske selv venter spændt på den?

Smile

Gad vide om der er nogen der har fundet ud af noget imellemtiden? Nu har Elgiganten nemlig den på tilbud sammen med kamera og tablet til 9999..

Synes umildbart designet ser meget pænt ud i forhold til LG´s andre skærme.. Men hvordan er billedkvaliteten?

Umildbart ser det ud til den bla også har harddisk indbygget til optagelse eller er det mig der tager fejl?
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
Back to Top
clausols1 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote clausols1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29-Juni-2012 at 23:37
Der er ikke indbygget HD i, ihvertfald ikke hvis du læse specs på elgigantens hjemmeside.

Edited by clausols1 - 29-Juni-2012 at 23:39
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.