|
nyt TV ... |
Post Reply ![]() |
Author | |
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Joined: 28-Juni-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 484 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24-Maj-2012 at 21:01 |
så blev den bestilt.....
opgraderer fra et 32" samsung, billigst muligt til et 42" TX-P42ST50Y m/2 Aktive 3D briller i medium og 1 i small .... glæder mig som et lille BARN til jeg kan afhente det.... :) nogle gode forslag til opsætning, guider eller lignende? hvis nogen har kender en god 3D film jeg bør købe for, at teste 3D hvilken bør det være? helst en til de voksne også en god børne tegnefilm f.eks.... ..... glæææææder mig... første gang nogensinde jeg køber i den gode ende...
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 18-Februar-2011 Location: Nordsjælland Status: Offline Points: 3805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis Avatar tilbudet kører endnu, kan du på Pana's hjemmeside downloade en formular. Denne udfyldes efter instrukserne, og Avatar 3D tilsendes.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Joined: 28-Juni-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 484 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |