recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Ny firmware/Software opdatering til Panasonic G30Y
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Ny firmware/Software opdatering til Panasonic G30Y

Post Reply Post Reply
Author
Ny bruger
Ny bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote vibeweb Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Ny firmware/Software opdatering til Panasonic G30Y
    Posted: 11-Juni-2012 at 23:56
Hej

Jeg bemærkede her til aften at mit TX-P46G30Y gerne ville have en software opdatering

Så nu er den i version "1.322" - nogle der ved et sted hvor man kan se en changelog eller lign?

Kan ikke umiddelbart se at de har forbedret noget, men noget må de jo have lavet

På forhånd tak

Mads
Back to Top
kim.t View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kim.t Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-Juni-2012 at 06:59
Back to Top
bruger udmeldt 23 View Drop Down
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bruger udmeldt 23 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-Juni-2012 at 08:12
Jeg får også af og til ny opdatering til min LG HR550 C-boks, ligeså uden at kunne se forbedringer nogen steder. Tekst-TV kunne godt trænge til et lille eftersyn. Det kan ikke li', at jeg trykker for hurtigt på tasterne! Valgfri undertekstsprog er også noget skrammel - den kan ikke altid finde ud af at holde sig til dansk, så her kunne LG også gøre noget.

Det kan måske bare være et nyt Java-program, som installeres?

Tilbage til dit TV... Har du HBB TV? Ellers kan det måske være dette, som der gøres forberedelser til?
Back to Top
jylland View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jylland Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-Juni-2012 at 13:39
>Så nu er den i version "1.322" - nogle der ved et sted hvor man kan se en changelog eller lign?

Kan ikke hjælpe dig...

Men tjekkede min Panasonic TX-P50VT30Y og der var kommet en update fra 1.704 til 1.706

så jeg er også interesseret i, at læse om hvad de har ændret...

Edited by jylland - 12-Juni-2012 at 13:45
Back to Top
Stromgren View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Stromgren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14-Juni-2012 at 12:30
det er update til noget med skype kamera

Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver
Nad t557 Bluray
Dali Lektor 6 fronter
Dali Lektor Lcr Center
gale 3060 Bipolar Bag
Back to Top
Springer_dk View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Springer_dk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14-Juni-2012 at 13:42
Man kunne håbe på support for 3. parts web cams
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.