recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  New Posts New Posts RSS Feed - samsung ps51e8005
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

samsung ps51e8005

Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Bruger
Bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 11 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: samsung ps51e8005
    Posted: 04-August-2012 at 18:34
hej recordere, har lige fået købt sådan et samsung ps51e8005 plasma, efter meget research på nettet og butiks besøg nåede jeg frem til dette valg. havde den eller vt50 i tankerne, men sd kanalerne stod rigtig skarpt på samsungen og her synes jeg ikke at vt50 kunne følge med. havde godt læst om det på udenlanske forums at samsung var god til at håndtere sd kanaler og måtte selv at teste og kunne kun være enig. er helt forgabt i hvor flot nature udsendelser på animal planet kan se ud og dokumentarerne på national geographic channel, et super tv til ganske normalt tv-kiggeri.

nå, men mit spørgsmål er egentlig bare om nogen ved hvordan man sortere sine kanaler i rækkefølge? har kigget i manualen uden held.

Edited by -jonas- - 04-August-2012 at 22:00
Back to Top
Bruger udmeldt 11 View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 11 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-August-2012 at 09:45
nogen der ved hvordan man gjorde på den forrige d8005 model? ku være det var det samme som på denne model..
Back to Top
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 11 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-August-2012 at 10:10
done :)
Back to Top
JeTex View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JeTex Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-August-2012 at 11:00
Originally posted by -jonas- -jonas- wrote:

hej recordere, har lige fået købt sådan et samsung ps51e8005 plasma, efter meget research på nettet og butiks besøg nåede jeg frem til dette valg. havde den eller vt50 i tankerne, men sd kanalerne stod rigtig skarpt på samsungen og her synes jeg ikke at vt50 kunne følge med. havde godt læst om det på udenlanske forums at samsung var god til at håndtere sd kanaler og måtte selv at teste og kunne kun være enig. er helt forgabt i hvor flot nature udsendelser på animal planet kan se ud og dokumentarerne på national geographic channel, et super tv til ganske normalt tv-kiggeri.

Må siges, at være en anden iagttagelse, end den Flatpanels kommer til i forhold til deres test.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Back to Top
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 11 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-August-2012 at 11:19
okay, synes ellers forskellen var tydelig i en butik, derfor gik mit valg på samsungen. men har læst det på endten avforums, avsforum eller hdtvtest, lavede meget research inden køb. for mit vedkommende var formålet at få et tv som håndtere sd kanaler bedst. altså et tv som skulle bruges til normal tv-kigning, da der jo er mange af sd kanaler endnu. i hvertfald for mit vedkommende. må også indrømme at jeg har været helt væk i animal planet (sd) her de sidste par dage, ser virkeligt naturligt ud en ren fryd for øjet. forskellen er da også til at føle på når man kommer fra et 37x10 :)

Back to Top
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 11 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-August-2012 at 11:34
men i flatpanels test står der jo heller ikke noget om at vt50 klarer sig bedre til sd?
Back to Top
JeTex View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JeTex Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-August-2012 at 12:17

men i flatpanels test står der jo heller ikke noget om at vt50 klarer sig bedre til sd?
Det bliver ikke sagt direkte, men ved læsning af de to afsnit omkring sd visning, ( selv uden Panasonic øjne ), ser udfaldet bedre ud for Panasonic.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Back to Top
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 11 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-August-2012 at 13:09
ja kan jeg egentlig godt se. det så en fejl fra flatpanels side. for her vinder samgsung, var også tydeligt da jeg selv så dem ved siden af hinanden.
Back to Top
KlausDM View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KlausDM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-August-2012 at 13:34

ja kan jeg egentlig godt se. det så en fejl fra flatpanels side.

Klart, fordi dem der tester på flatpanels er ikke trænede i at teste tv, du er derimod super til det......:-)

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Back to Top
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 11 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-August-2012 at 14:43
var det ironisk ment?

Edited by -jonas- - 06-August-2012 at 14:44
Back to Top
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 11 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-August-2012 at 14:50
men er i hvertfald glad for mit nye tv og det vel det vigtigste :) men klausDM det jo bare mine erfaringer med begge tv at du synes noget andet er jo hvad det er. men jeg deler så samme mening som mange andre brugere på avsforum.com og diverse udenlanske sites.

Edited by -jonas- - 06-August-2012 at 14:53
Back to Top
KlausDM View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KlausDM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-August-2012 at 17:20

men er i hvertfald glad for mit nye tv og det vel det vigtigste :)

Jeps.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.