|
Pana VT50 pc-tilslutning |
Post Reply ![]() |
Author | |
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 04-Januar-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 1427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23-September-2012 at 13:50 |
Skulle lige prøve at tilslutte min bærbare i en dælens fart
via HMDI usb-kabel, trykkede av og derefter HMDI nr Der skete ingen ting Gik derefter til mit GT 20 og prøvede det samme Her er i AV meny pc, ingen problem Hvordan kan jeg se pc billedet på Pana VT50 ? |
|
E.L.
|
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 04-Januar-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 1427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
E.L.
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 18-Februar-2011 Location: Nordsjælland Status: Offline Points: 3805 |
Se i hoved manual ( medfølgende cd rom ) side 115.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Er læst flere gange På mit VT 20 er der på av meny på fjernbetjening: PC Billedet fra pc kommer øjblikkelig Hvordan få jeg billedet fra pc frem på VT50 ? AV meny er uden pc Er spørgsmålet forstået ? |
|
E.L.
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 18-Februar-2011 Location: Nordsjælland Status: Offline Points: 3805 |
Med tilslutning via hdmi, fra hdmi udgang fra pc, vælges indgang fra av menuen, svarende til hdmi indgangen på tv ( hvor kablet er isat ). PC skal sættes i en af de 3 outputmodes jvf. manual.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
tak for svar Min egen bærbare må så åbenbar være indstillet til en af de 3 output, for billedet er på fladskærmen øjblikkelig. Problemet opstod da jeg koblede en Mac. bærbar til. Har Mac. spec. opløsninger af billedet ? Jeg er ikke Mac bruger (det var en gæste pc), men er nu nysgerrig Hz. ? Skal man/ kan man selv ændre disse ? og hvordan (er det under avanceret)? |
|
E.L.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |