recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  New Posts New Posts RSS Feed - VT50, PS3 og Onkyo 707 3D afspilning HJÆLP
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

VT50, PS3 og Onkyo 707 3D afspilning HJÆLP

Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Bruger
Bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Donny Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: VT50, PS3 og Onkyo 707 3D afspilning HJÆLP
    Posted: 26-Oktober-2012 at 21:18
Er det ikke muligt at afspille 3D gennem min Onkyo TX-SR707 ?
Har endelig fået en 3D film (Avatar), og nu skulle det prøves .
Men når jeg vil vælge 3D i filmen, siger den
"This feature requires a bluray 3D player connected to a 3D display.
Your bluray 3D player has not detected that it is connected to a 3D display"

Håber det bare er noget indstilling ? Nogle der kan hjælpe :)
Back to Top
Flemming Larsen View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Flemming Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Oktober-2012 at 21:35
Prøv, at slukke for alt, og så start det hele op, ved at trykke play på din ps3, hvis det er muligt.
Mvh
Flemming Larsen
Back to Top
Donny View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Donny Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Oktober-2012 at 21:39
Prøver jeg. Forresten har jeg HDMI fra PS3 til Onkyo og derfra til TV'et . Ved ikke om det har betydning, troede det var noget indstilling i min Onkyo receiver ?
Back to Top
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Flemming Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Oktober-2012 at 21:45
Jeg har et WT50, onkyo 609, og en pana BDT320. Hvis mit tv er tændt, og jeg sætter en 3D film på, så er det jævnligt, at den skriver det samme som hos dig. Men hvis jeg så slukker det helt, og så starter på play, starter tv og reciver op automatisk, og så virker det. Nogen gange skal jeg bare slukke afspilleren, og så trykke play. Det er som om afspilleren skal starte fra nul.Confused
Mvh
Flemming Larsen
Back to Top
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Flemming Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Oktober-2012 at 21:46
Originally posted by Donny Donny wrote:

Prøver jeg. Forresten har jeg HDMI fra PS3 til Onkyo og derfra til TV'et . Ved ikke om det har betydning, troede det var noget indstilling i min Onkyo receiver ?

Jeg har ikke sat noget op i reciveren. Og du har sat det rigtigt sammen.

Edited by flemming larsen - 26-Oktober-2012 at 22:23
Mvh
Flemming Larsen
Back to Top
Donny View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Donny Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Oktober-2012 at 21:54
Ja altså, kan jo sagtens se filmen, men kun i 2D . Hvis jeg prøver at vælge 3D, i menuen på filmen, siger den det jeg skrev ovenstående. Tror det har noget med at receiveren skal sende signal direkte igennem, men kan ikke lige lure hvordan man gør :/
Back to Top
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Flemming Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Oktober-2012 at 22:27
Jeg er meget lidt inde i ps3. Men mener at have hørt, at 3D og high def lyd ikke kunne komme over samtidigt. Prøv at køre direkte fra ps3, og op i tv. Hvis det virker, så ligger det i reciveren.
Mvh
Flemming Larsen
Back to Top
Gunraf View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gunraf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Oktober-2012 at 22:33

Er det ikke muligt at afspille 3D gennem min Onkyo TX-SR707 ?
Har endelig fået en 3D film (Avatar), og nu skulle det prøves .
Men når jeg vil vælge 3D i filmen, siger den
"This feature requires a bluray 3D player connected to a 3D display.
Your bluray 3D player has not detected that it is connected to a 3D display"

Håber det bare er noget indstilling ? Nogle der kan hjælpe :)

Prøv på din PS3 at gå ind i indstillinger, skærmindstillinger , video output indstillinger. Vælg HDMI, og derefter automatisk. Herefter skal du svare ja. Bagefter spørger den, om du vil 'Indstil audio output indstillinger', dette behøver du ikke. Bare vælg færdig. Prøv så at starte din film igen :-)

Dette afhjælp problemet hos mig. Grunden var, at min PS3 aldrig havde været connectet med et 3D-tv før, og sidenhen af mit VT50 kom til, havde jeg ikke ændret på indstillinger på PS3.

Edited by Gunraf - 26-Oktober-2012 at 22:33
Back to Top
Nagash View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nagash Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Oktober-2012 at 22:48
Men din 707 har da ikke 3D.. Er det ikke først fra 708 og op? Og det er rigtigt hvad der siges, at PS3 ikke kan køre 3D og HD lyd samtidig.
Back to Top
Donny View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Donny Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Oktober-2012 at 22:52
Hmm, troede bare man kunne sende signalet direkte igennem Onkyo 707, men kan man sikkert ikke :( . Så skal jeg nok ud og investere i en ny reciever ..
Tak for hjælpen !
Back to Top
Gunraf View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gunraf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Oktober-2012 at 22:55

Hmm, troede bare man kunne sende signalet direkte igennem Onkyo 707, men kan man sikkert ikke :( . Så skal jeg nok ud og investere i en ny reciever ..
Tak for hjælpen !

Har du prøvet min vejledning? Derudover, er din receiver sat til at dekode enten video eller lyd?

For så prøv at slå disse indstillinger fra, og ellers følg min vejledning. Dette hjalp som sagt for mig, da grunden blot var, at PS3 aldrig havde været forbundet med 3D-tv, og dens output derfor ikke var indstillet korrekt.
Back to Top
Donny View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Donny Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Oktober-2012 at 23:05
Ja, jeg har prøvet at gøre som i beskrev.
Problemet er, at jeg kører fra PS3 til Onkyo 707 og derfra til TV.
Så tror det er Onkyo 707 der ikke kan sende 3D signal videre :/
Imorgen vil jeg prøve at tage et HDMI fra PS3 til TV, men så kan jeg desværre ikke få HD-lyd ud af mit anlæg.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.