|
Sony KDL46HX855 System Menu |
Post Reply ![]() |
Author | |
tassbur ![]() Junior bruger ![]() Joined: 10-September-2007 Status: Offline Points: 40 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21-Marts-2013 at 18:05 |
Hejsa,
Et hurtigt spørgsmål. Vi har lige købt ovenstående TV og jeg er ved at prøve at sætte billedet op. Jeg har fundet nogle sites med forslag til hvordan det kan sættes op, men det kræver at jeg har adgang til system menuen. Hvordan får jeg det? Kan huske noget med en taste kombination på mit gamle Sony. Jeg håber I kan hjælpe :) På forhånd tak Tass Edited by tassbur - 21-Marts-2013 at 18:05 |
|
![]() |
|
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Joined: 27-April-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 1397 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis det er service-menuen du gerne vil komme ind i mener jeg at det gøres med: (på remoten) 1. Power Off 2. Display 3. 5 4. Volume + 5. Power On Kan også være ( I+, 5, Vol +, Power ) men jeg ved så ikke hvad du vil opnå med dette ? Edited by filmfreak - 21-Marts-2013 at 21:42 |
|
![]() |
|
tassbur ![]() Junior bruger ![]() Joined: 10-September-2007 Status: Offline Points: 40 |
Umm......jeg er sikkert dum :O men jeg kan ikke finde display knappen på tvet?
Og medmindre jeg har misforstået noget, bruger flatpanels så ikke den menu til de sidste billedindstillinger? Jeg kan i hvert fald ikke finde R gain osv.
På forhånd tak og beklager hvis jeg er lidt langsom :s Edited by tassbur - 22-Marts-2013 at 11:15 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Joined: 30-November-2005 Status: Offline Points: 2048 |
.
Edited by Non-Desperado - 01-August-2013 at 14:09 |
|
![]() |
|
Mange mange tak :) genialt
Jeg havde totalt overset den menu!! Beklager min uvidenhed Edited by tassbur - 22-Marts-2013 at 11:58 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |