|
Grundig LCD 26 VLC 4102 T2 |
Post Reply ![]() |
Author | |
mariole ![]() Ny bruger ![]() Joined: 28-April-2013 Status: Offline Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 28-April-2013 at 11:34 |
Hvordan afspiller jeg en dvd fra min eksterne harddisk på mit nye tv? Jeg sætter harddisken i usb-stikket bag på tv-et, trykker på knappen med et lille billede af en skærm med en pil, og så kommer der tre muligheder, bl.a. video.
Men så sker der ikke mere. Det er ok at afspille fra pc. Men skulle det ikke være muligt "bare" via ekstern harddisk? Venlig hilsen, Mariole
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er filmens format understøttet af TVet. ? For det skal den naturligvis være for at kunne afspilles. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som du sikkert selv har læst i manualen, så understøttes følgende formater på USB. JPEG, WMA, MKV, MPEG, MP4, DivX, MOV, AVI, DAT, AAC, BMP, PNG, |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |