|
Klipsch Rf7ii vs KefR900 eller? |
Post Reply ![]() |
Author | |
FiskerenJonas ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 24-August-2012 Location: Nakskov Status: Offline Points: 82 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14-Maj-2013 at 15:19 |
Hej allesammen
Jeg stå og skal have mig nogle nye højttalere. Valget er faldet på enten Klipsch Rf7ii eller Kef R900.
Hvilken af disse vil I anbefale - egen erfaring? Det skal siges, jeg ønsker en fysisk "ok" stor højtaler og samtidig skal denne kunne spille op til fest =) Musik/film brug er 80/20
Har i evt. andre alternativer i 15000,- stk prislejet. Gerne med en ok stor fysisk fremtoning ikke noget småkravl ;)
Venlig Hilsen
Jonas
|
|
![]() |
|
crypternical ![]() Bruger ![]() Joined: 18-April-2010 Location: Danmark Status: Offline Points: 94 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Jonas
Jeg har ikke hørt RF7éren men har for nogle år siden haft RF5éren den model med 2x 8 tommer bass samt diskant horn ligsom dem du kigger efter, og der må jeg sige i en lejlighed på 70 kwm der er der godt nok tryk på. Jeg havde selv RF7éren i kiggerten men konen syntes de var for store. tror ikke du vil blive skuffet. Ved ikke om det var brugbart for dig men det var hvad jeg kunne byde ind med. Mvh Crypten
|
|
![]() |
|
brr_dk ![]() Super bruger ![]() Joined: 25-Februar-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 278 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har selv en klipsch rf35 og tilslutter mig koret af tilgængere af den fyldige lyd og klare diskant.
Skulle jeg have anden højtaler blev det JBL LS80 (eisa vinder), der ligeledes har horn opbygning. Hørte den til hifi messe spændt for en Harman Kardon HK990 :-) Hilsen Brian |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |