recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Panasonic TX-L55DT60Y erfaringer søges
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Panasonic TX-L55DT60Y erfaringer søges

Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Guld medlem
Guld medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bibihest Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Panasonic TX-L55DT60Y erfaringer søges
    Posted: 16-Juni-2013 at 15:48
Er der nogen der har købt sig et Panasonic TX-L55DT60Y eller kan komme med noget erfaring om det? Jeg har længe overvejet det og har selvfølgelig også kigget på andre, bla. samsung F8500, men jeg synes egentligt bedre om Pana'et.

Jeg har læst lidt forskelligt. Både godt og skidt, ligesom jeg har gjort det samme med Samsung, så synes det er en jungle lige nu.

Er DT60 et godt tv til prisen?
Back to Top
Sploink View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Sploink Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Juni-2013 at 16:15
Samsung f8500 har da langt bedre billede når det er blevet indstillet korrekt.
Back to Top
bibihest View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bibihest Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Juni-2013 at 16:49
Hvad basserer du det på? Selvsyn, test? Kan det ikke bliver uddybet lidt.

"Langt bedre" lyder jo som om der ikke er noget at diskutere
Back to Top
Sploink View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Sploink Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Juni-2013 at 17:08
Vil ikke mene der er noget at diskutere. Bedre sort niveau, billede behandling. Samsungs kalibrerings muligheder er gode. Har set dem i butikker men hvis du syntes det er bedre. Er jo trods alt dig selv som skal købe
Back to Top
bibihest View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bibihest Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Juni-2013 at 17:25
Siger ikke det er bedre, det er derfor jeg spørger, synes bare bedre om Pana'et i første omgang. Men det kan sagtens ændre sig hvis der er så stor forskel på de to.

Er der andre der har set tv'et eller måske købt det?
Back to Top
Hother View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hother Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Juni-2013 at 17:32
Efter det relativt korte som jeg har set af DT60, synes jeg at det er et fint TV. Om du så kan få det bedre ved andre fabrikater, det ved jeg ikke.

Det som jeg synes er et fællestræk ved de nyeste Pana LED modeller er jo, at de i det mindste for mig, viser et relativt blødt LED billede Smile
Back to Top
kskruger View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kskruger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Juni-2013 at 17:43
Originally posted by Hother Hother wrote:

Efter det relativt korte som jeg har set af DT60, synes jeg at det er et fint TV. Om du så kan få det bedre ved andre fabrikater, det ved jeg ikke.

Det som jeg synes er et fællestræk ved de nyeste Pana LED modeller er jo, at de i det mindste for mig, viser et relativt blødt LED billede Smile

Noget som jeg synes er vigtigere, er om DT60 har samme billede/panel fejl som du oplevede på dit WT60 og på andre WT60? Hvis det har, så skal man ikke købe det.

Edited by kskruger - 16-Juni-2013 at 17:55
Back to Top
Hother View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hother Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Juni-2013 at 17:59
Originally posted by kskruger kskruger wrote:

Originally posted by Hother Hother wrote:

Noget som jeg synes er vigtigere, er om DT60 har samme billede/panel fejl som du oplevede på dit WT60 og på andre WT60? Hvis det har, så skal man ikke købe det.
Helt enig, men jeg mener kun, at det er WT60 som kan have fejlen, men selvfølgelig skal sagen studeresSmile
Back to Top
bibihest View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bibihest Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Juni-2013 at 18:52
Hvad er det for en fejl du har haft og hvorfor kan det kun komme på WT? :)
Back to Top
Hother View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hother Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Juni-2013 at 19:03
Originally posted by bibihest bibihest wrote:

Hvad er det for en fejl du har haft og hvorfor kan det kun komme på WT? :)
Jeg observerede skygger i panelets sider. 

Jeg mener at panelet er et andet end DT60, men check endeligSmile

Edited by Hother - 16-Juni-2013 at 19:05
Back to Top
Bruger udmeldt 38 View Drop Down
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 38 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Juni-2013 at 19:52
Jeg så et DT60 i en Fona i sidste uge. Det havde - uden overdrivelse - et billede så naturligt, og tæt på plasma, at jeg i første omgang troede at jeg stod og sammenlignede et plasma med LCD/LED. Det var langt mere naturlig og havde langt mere dybde i billedet, end nogen af de andre Sony og Samsung LCD/LED som hang på væggen!

Jeg er ikke i tvivl, skulle jeg vælge ville jeg købe et DT60.

M.v.h.
Back to Top
Bruger udmeldt 38 View Drop Down
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 38 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Juni-2013 at 20:05
Nåh ja, og jeg så intet til det skyggefænomen som Hother oplevede på WT60!

En fed ting ved DT60, i forhold til f.eks. Samsung, er jo dobbelttuneren, så der kan optages et program mens man ser et andet...

M.v.h.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.