|
VT60 WD Live lag |
Post Reply ![]() |
Author | |
Glenn-Haderslev ![]() Super bruger ![]() Joined: 09-August-2013 Location: Haderslev - DK Status: Offline Points: 275 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27-August-2013 at 02:54 |
Hejsa har brugfor hjælp.
Min VT60 skærm lagger lidt ved afspiling mkv film på min WD live alle de film jeg har afprøvt på er 24hz for eksempel så jeg star trek unden noget lag, også bagefter så jeg the last stand som lagget nogne gange hvad kan det være galt? har kigget lidt på billede indstiling 24p smooth film men ved ikke rigtig hvad den skal stå på? Fra / Minimun / Middel eller maksimum Håber i kan hjælpe mig med dette lille problem ;) |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19668 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Får du signal over i 24 hz?
Klaus |
|
![]() |
|
Glenn-Haderslev ![]() Super bruger ![]() Joined: 09-August-2013 Location: Haderslev - DK Status: Offline Points: 275 |
Ja det gøre jeg ved info står der 1080i/24hz
Ved afspilning af hd film på wd live |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Joined: 23-Januar-2010 Location: Danmark Status: Offline Points: 4675 |
Hvorfor får du 1080i ind i tv'et?
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Oops 1080p/24hz ;)
|
|
![]() |
|
Ikke en som kan hjælpe?
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |