recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  New Posts New Posts RSS Feed - Viaplay stream
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Viaplay stream

Post Reply Post Reply
Author
Ny bruger
Ny bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote chasm Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Viaplay stream
    Posted: 27-August-2013 at 16:55
Er der nogle som har airplay erfaring med Viaplay?

Jeg har haft en ven ovre med Ipad og selvom jeg har hurtigt net (+50 mbit) hakkede den når jeg så live sport og pixelerede via min airports airplay funktion.

Når han downloadede en TV udsendelse til Ipad og "bare afspillede den" til TV virkede det bedre, uden så mange udfald i udsendelsen og i en stabil kvalitet, men har i andre erfaringer med dette? Skyldes det den live sportsudsendelse eller kapacitetsissues fra Viaplay?

Alternativt, vil det hjælpe med en airport extreme hvis problemet er at min "basis" airport ikke kan håndtere download og stream samtidigt?

Mvh
Morten N

AalborgTeknik.mono.net

Edited by chasm - 27-August-2013 at 17:01
Steve Olfers er mere end bare en ringe spiller, han er KULT!
Back to Top
Jever View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jever Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-August-2013 at 21:37
Jeg oplever også at kvaliteten svinger noget ved live sport.
Film serier osv. spiller normalt uden problemer.
Back to Top
Sylvest View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Sylvest Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-August-2013 at 21:48
Ja kvaliteten ved livesport er ringe hos Viaplay. Jeg har en kablet 150 mbit og det hjælper ikke.

Jeg har også et NFL abonnement via gamepass og her er kvaliteten i tip top, så det må være viaplay

.
Back to Top
Nagash View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nagash Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-August-2013 at 22:53
Egentlig ringe, når sportsabonnementet er så dyrt.
Back to Top
Splinten View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Splinten Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-August-2013 at 23:13
Jeg ser meget golf på Viaplay via iPhone og iPad til kablet ATV, og jeg synes ikke jeg har problemer med dårlig billedkvalitet. Snarere tværtimod så synes jeg Viaplays golfudsendelser i HD står superskarpt, også når der er hurtige bevægelser. Jeg har 30/30 via Waoo, bruger en DLink 825 og en Linksys SLM2008-switch, kabling med kat. 6.

Hvis der er problemer er det typisk på deres fodbold-streams fra Kanal 9, 3+ eller lignende der hænger i bremsen.

Så er der mon også en sammenhæng til kildematerialet?
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.