|
Viaplay stream |
Post Reply ![]() |
Author | |
chasm ![]() Ny bruger ![]() Joined: 13-Januar-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27-August-2013 at 16:55 |
Er der nogle som har airplay erfaring med Viaplay?
Jeg har haft en ven ovre med Ipad og selvom jeg har hurtigt net (+50 mbit) hakkede den når jeg så live sport og pixelerede via min airports airplay funktion. Når han downloadede en TV udsendelse til Ipad og "bare afspillede den" til TV virkede det bedre, uden så mange udfald i udsendelsen og i en stabil kvalitet, men har i andre erfaringer med dette? Skyldes det den live sportsudsendelse eller kapacitetsissues fra Viaplay? Alternativt, vil det hjælpe med en airport extreme hvis problemet er at min "basis" airport ikke kan håndtere download og stream samtidigt? Mvh Morten N AalborgTeknik.mono.net Edited by chasm - 27-August-2013 at 17:01 |
|
Steve Olfers er mere end bare en ringe spiller, han er KULT!
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 09-April-2004 Location: Karise Status: Offline Points: 975 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg oplever også at kvaliteten svinger noget ved live sport.
Film serier osv. spiller normalt uden problemer. |
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 21-Oktober-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 892 |
Ja kvaliteten ved livesport er ringe hos Viaplay. Jeg har en kablet 150 mbit og det hjælper ikke.
Jeg har også et NFL abonnement via gamepass og her er kvaliteten i tip top, så det må være viaplay |
|
.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: Hillerød, DK Status: Offline Points: 6062 |
Egentlig ringe, når sportsabonnementet er så dyrt.
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 27-April-2004 Location: Lolland Status: Offline Points: 909 |
Jeg ser meget golf på Viaplay via iPhone og iPad til kablet ATV, og jeg synes ikke jeg har problemer med dårlig billedkvalitet. Snarere tværtimod så synes jeg Viaplays golfudsendelser i HD står superskarpt, også når der er hurtige bevægelser. Jeg har 30/30 via Waoo, bruger en DLink 825 og en Linksys SLM2008-switch, kabling med kat. 6.
Hvis der er problemer er det typisk på deres fodbold-streams fra Kanal 9, 3+ eller lignende der hænger i bremsen. Så er der mon også en sammenhæng til kildematerialet? |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |