|
Udskifte Dali højtalere med Beolap? |
Post Reply ![]() |
Author | |
l_rix ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 22-Maj-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 96 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08-September-2013 at 11:52 |
Hey
Tænker lidt på om man kan udskifte sine dali højtalere til nogle beolap 6000 ![]() Jeg ved dog ikke helt om jeg kan bruge min nad forstærker og om lyden vil være bedere.. Jeg synes dog de er pæne og mere stil rene i det. Er det ikke noget med peter pan er inde i alt med B&O ? Håber lidt du kommer på banen.. Og da de er aktive er der så noget man skal tænke på? Lasse Edited by l_rix - 08-September-2013 at 11:54 |
|
Panasonic TH42PX80
Bluetinum BT-DCT110 Nad C-370 Dali Blue 5005 Logitech Squeezebox Touch Playstation 3 med netflix :) |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da Beolab er Aktive, skal de ikke tilsluttes en normalt højttaler udtag, men et Pre Out, som det også gøres med en SW. Ja, det er korrekt, at Peter Pan er inde i diverse ting omkring B&O, og anvendelse af det fabrikat med andet udstyr.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
Der er en tråd om netop det lige her. Råd for tilslutning af aktive BeoLab højttaler.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Joined: 27-September-2011 Location: Danmark Status: Offline Points: 630 |
Du skal nok forvente at dine 5005 lammetæver beolab'en på alt andet en mængden af stål 😄
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19668 |
Forvent "stil" og ikke "lyd". Klaus |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |