recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  New Posts New Posts RSS Feed - Gode gulv højtalere
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Gode gulv højtalere

Post Reply Post Reply
Author
Bruger
Bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kim S Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Gode gulv højtalere
    Posted: 01-Oktober-2013 at 15:54
Hejsa

Jeg har netop købt et par Monitor Audio BX2 til fruens kontor og jeg må sige de spiller knald godt.

Nu overvejer så at skifte mine fronthøjtalere i stuen med 2 Monitor Audio BX6, der skal erstatte mine QLN504, som jo nok har mere end 10 år på bagen.

Hva' siger I, giver dette skifte mening, får jeg bedre lyd blot grundet teknologiudviklingen?

Er der andre højtalere som I synes jeg også skal se på i prislejet 6500?

De nye fronthøjtalere kommer til at indgå i 5.1 setup, hvor jeg har 2 QLN504 baghøjtalere og den tilhørende front højtaler, en monitor Audio SUB ASW100 og en Onkyo sr608 til at trække det hele.

Kim
Back to Top
exlærer View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote exlærer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Oktober-2013 at 13:11
Hej
Dit valg af højttaler er både noget med din smag og hvad de skal bruges til (genre). Har selv taget turen rundt og hørt på højttalere med en stak cd´er og dvd´er under armen... Men det skal jo også passe til dit anlæg så mit råd må være: følg dine øre og lyt dig frem(evt. lån med hjem)

Edited by exlærer - 22-Oktober-2013 at 13:13
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.