recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Generelle emner > Film og udsendelser
  New Posts New Posts RSS Feed - Er der nogen, som kender serien Revolution?
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Er der nogen, som kender serien Revolution?

Post Reply Post Reply Page  123 4>
Author
Platin medlem
Platin medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Flemming Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Er der nogen, som kender serien Revolution?
    Posted: 16-Oktober-2013 at 12:38
Jeg har hørt, at der skulle være DK tekst, på denne serie fra UK, på Blu-ray. Og så ville jeg høre, om der er nogen, som kender denne serie. Efter en trailer, så ser den ret fed ud. Og det er ikke helt dårligt, at J.J. Abrams står bag ved den.

Mvh
Flemming Larsen
Back to Top
kennethbrdk View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kennethbrdk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Oktober-2013 at 12:54
Originally posted by Flemming Larsen Flemming Larsen wrote:

Jeg har hørt, at der skulle være DK tekst, på denne serie fra UK, på Blu-ray. Og så ville jeg høre, om der er nogen, som kender denne serie. Efter en trailer, så ser den ret fed ud. Og det er ikke helt dårligt, at J.J. Abrams står bag ved den.

Jeg har set nogle afsnit af den men er ikke kommet til en dom endnu
Back to Top
Flemming Larsen View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Flemming Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Oktober-2013 at 12:58
Hvor ser du den henne? Det er lidt fristende, at købe den. Det vil koste ca. 230kr, leveret fra UK. Det er jo ikke dyrt.
Mvh
Flemming Larsen
Back to Top
Gambit View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gambit Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Oktober-2013 at 13:06
https://movies.netflix.com/movie/Revolution/70241953

Kræver dog et netflix abonoment og en canadisk vpn da vi danskere bare skal trækkes med et ringere udvalg til flere penge :|

Der findes lidt nemmere (men mindre lovlydige) alternativer til at se en smagsprøve på serien, det kan onkel google fortælle dig om ;)
Back to Top
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Flemming Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Oktober-2013 at 13:13
Det er nok for besværligt. Det kunne jo være, at jeg havde overset det i TV. Kunne være, at jeg skulle tage chancen, jeg kan nok komme af med den igen.
Mvh
Flemming Larsen
Back to Top
rasmusvn View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote rasmusvn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Oktober-2013 at 13:22
Jeg har set den første del af sæson 1. Dele af handlingen er ikke det jeg vil kalde videre intelligent, og det samme kan siges om nogen af karaktererne.

Så er det også en kende morsomt, at (spoiler) blackoutet skyldes et mislykket eksperiment, der vist skulle have genereret energi, men gjorde det modsatte?

Edited by rasmusvn - 16-Oktober-2013 at 13:23
Back to Top
kennethbrdk View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kennethbrdk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Oktober-2013 at 13:23

Hvor ser du den henne? Det er lidt fristende, at købe den. Det vil koste ca. 230kr, leveret fra UK. Det er jo ikke dyrt.

Har set de første afsnit hos en kammerat, der har købt den i USA.
Back to Top
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Flemming Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Oktober-2013 at 13:25
Originally posted by kennethbrdk kennethbrdk wrote:

Har set de første afsnit hos en kammerat, der har købt den i USA.
På Blu-ray? Den skulle også, have DK tekst på nemlig.
Mvh
Flemming Larsen
Back to Top
alpha10 View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote alpha10 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Oktober-2013 at 13:26
Jeg har set alle afsnit indtil videre, fin serie, god nok til at jeg bliver hængende :)
Back to Top
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Flemming Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Oktober-2013 at 13:26
Originally posted by rasmusvn rasmusvn wrote:

Jeg har set den første del af sæson 1. Dele af handlingen er ikke det jeg vil kalde videre intelligent, og det samme kan siges om nogen af karaktererne.

Så er det også en kende morsomt, at (spoiler) blackoutet skyldes et mislykket eksperiment, der vist skulle have genereret energi, men gjorde det modsatte?
Det der trækker en del, er at J.J, er med inde over den. De fleste af hans film og serier plejer, at gå lige ind hos mig.Smile
Mvh
Flemming Larsen
Back to Top
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Flemming Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Oktober-2013 at 13:27
Originally posted by alpha10 alpha10 wrote:

Jeg har set alle afsnit indtil videre, fin serie, god nok til at jeg bliver hængende :)
Det lyder dejligt.
Mvh
Flemming Larsen
Back to Top
Bconrad View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bconrad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Oktober-2013 at 13:51
Jeg så en del af serien på youbio, men blev træt af den igen, da flere af karaktererne var mere eller mindre irriterende. Specielt den kvindelige hovedrolle var træls og havde en tendens til at overspille helt vild.
Ud over det så var det for stylet og poleret univers for Min smag. Jeg kan godt lide det post apokalyptiske, men de så alle ud til lige at komme fra stylister og tøj designere.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.