recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Generelle emner > PC hardware & software
  New Posts New Posts RSS Feed - >Løst< Hvordan ser jeg ældre beskeder i Hotmail?
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

>Løst< Hvordan ser jeg ældre beskeder i Hotmail?

Post Reply Post Reply
Author
--
--

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 43 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: >Løst< Hvordan ser jeg ældre beskeder i Hotmail?
    Posted: 27-Oktober-2013 at 09:56
Hotmail har ændret udseende og navn. Hedder åbenbart Outlook nu. Men førhen var der pile i bunden af listen med beskeder så man kunne bladre tilbage.

Hvordan ser man ældre beskeder nu?

Edited by Kampus - 27-Oktober-2013 at 10:58
Back to Top
Muele View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Muele Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Oktober-2013 at 10:26
Der er da stadig pile i min.

Er det i en browser, eller en app?

Edited by Muele - 27-Oktober-2013 at 10:28
Back to Top
Bruger udmeldt 43 View Drop Down
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 43 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Oktober-2013 at 10:57
Det er i Firefox på PC. Jeg kunne bruge søgefunktion på navn på afsender, men det andet var mere ligetil.

Edit.: Programmet havde lagt en bjælke med oplysning om oprydning, som skulle klikkes væk i bunden. Ikke særlig brugervenligt IMO
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.