|
Ny komptakthøjttaler evt. B&W 685 S2? |
Post Reply ![]() |
Author | |
Lehn ![]() Ny bruger ![]() ![]() Joined: 16-Juli-2012 Status: Offline Points: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03-Maj-2014 at 03:34 |
Hej derude
Først vil jeg lige høre om der er nogle af jer der har erfaring med B&W's nye 685 S2 højttaler, da jeg har forelsket mig lidt i dem? Eventuelle andre forslag til en kompakthøjttaler under 3000kr stk modtages gerne. Jeg regner med at tage et lyt til B&W'erne en af de nærmeste dage, jeg vil bare gerne have eventuelle alternativer i baghovedet inden jeg drager af sted. Sagen er at jeg står og skal til at købe nye højttalere hvor jeg i stedet for mine nuværende XTZ 89 gulvhøjttalere er på udkig efter en kompakthøjttaler hvor fokus er på den gode lyd og ikke den store lyd. Samtidig gør det heller ikke noget at de er pæne at kigge på, da min kæreste også skal leve med synet af dem - hvilket gør B&W 685 S2 attraktiv da de fås i hvid. Jeg har en bred musiksmag som spænder lige fra elektronisk til det mere rock n' roll prægede og medierne der spilles via er lige fra streaming til LP. Forstærkeren er en Onkyo TX-NR616 og rummet der skal spilles op er omkring de 30kvm. På forhånd tak ![]() |
|
MVH Lehn
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |