|
Nyt B&O 2015? |
Post Reply ![]() |
Author | |
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 02-Oktober-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 967 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06-November-2014 at 13:20 |
Hej
Jeg var lige ved at købe en Beosound 5, men fik af vide af sælgeren at jeg skulle vente da der var noget nyt på vej som skulle komme i foråret '15. Han kunne ikke sige så meget, så jeg håbede der var en herinde som vidste hvad det var for noget grej? /Ulrik
|
|
![]() |
|
bogchefen ![]() Junior bruger ![]() Joined: 06-December-2010 Location: Danmark Status: Offline Points: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det må være det kommende anlæg "Moment". Jeg tror ikke der er mange detaljer ude om det. Du kan dog være sikker på at det bliver et Netlink anlæg og ikke et Masterlink anlæg.
Forfriskende tilgang den sælger har til salg.... /Kim |
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 02-Oktober-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 967 |
Hvad er forskellen på masterlink og netlink?
|
|
![]() |
|
Ehlz ![]() Super bruger ![]() Joined: 23-Januar-2012 Location: Århus Status: Offline Points: 299 |
Historisk kan du desværre også være temmelig sikker på, at Moment formentlig ikke virker efter hensigten når den lanceres. Det vil i alt fald ligne B&O dårligt at sælge noget der bare virker fra start. MEN lige præcis med deres Moment har de faktisk udskudt lanceringen hvilket er helt og aldeles nyt i den forretning, så man har da lov at håbe at de har taget ved lære af fortiden og ikke lancerer noget der endnu ikke er gennemtestet.
Vi må se hvad det bliver til. |
|
![]() |
|
Ehlz ![]() Super bruger ![]() Joined: 23-Januar-2012 Location: Århus Status: Offline Points: 299 |
Masterlink er B&O´s gamle analoge lyd og billede distribution imens netlink er den nyere digitale distribution fra produkt til produkt.
/Ehlz |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |