|
Bluray vil ikke afspille Game of thrones |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
Miss-slot ![]() Ny bruger ![]() ![]() Joined: 22-Februar-2015 Location: Denmark Status: Offline Points: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22-Februar-2015 at 14:45 |
Jeg ville i dag starte et Game of thrones marathon. Jeg har købt hele serien indtil videre på bluray, problemet er bare at min bluray ikke vil afspille dem. Diskene er aldrig blevet afspillet før, og har prøvet at sætte både en bluray film på og Vikings serien, og de afspiller begge fint.
Er der nogen der kan hjælpe mig med hvad problemet kan være? Hvis problemet kun kan løses med ny bluray afspiller, hvilken en er jeg så nød til at købe? For vil være ked af hvis jeg ikke kan se dem, nu hvor jeg har dem. På forhånd tak for hjælpen ![]() ![]() |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Joined: 29-August-2005 Location: Odense, Denmark Status: Offline Points: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du mulighed for at opgradere firmware på din blu-ray afspiller ved at koble den til Internettet eller sætte en usb-stick i den, så kan det måske løse problemet.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
Har afspilleren den seneste opdatering.? Er skiverne Multiregion.? Det har givet problemer i nogle afspillere. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Miss-slot ![]() Ny bruger ![]() ![]() Joined: 22-Februar-2015 Location: Denmark Status: Offline Points: 5 |
Jeg har lige opdateret den i dag da de ikke ville afspille. Tror da skiverne er multiregion, har købt de danske versioner, så vil jeg da mene :)
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
De kan sagtens være multiregion uanset hvor de er købt. JB boxen f.eks er A/B/C, hvor normalt i Europa er det B. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Okay. Jeg har lige været inde og se og kan se at de er region 2, Europa.
|
|
![]() |
|
Du mener vel B, inden du bliver irriteret på skiverne, prøv dem i anden afspiller. Hvilken afspiller har du.? |
|
|
|
![]() |
|
Der står 2 der inde, men mener at det er det samme som B. Det er en Samsung BD-C8500.
|
|
![]() |
|
OK. Så kan du godt købe en ny afspiller, min BD-F lider også af afspille problemer med BD, så nu bruges den kun som Recorder. |
|
|
|
![]() |
|
Tak :) Er det en bestemt du vil anbefalde eller er det lidt ligemeget, så længe det er en nyere model?
|
|
![]() |
|
Jeg har købt en Panasonic BDT 640, havde alligevel brug for en med 2 HDMI. |
|
|
|
![]() |
|
Allan m ![]() Bruger ![]() Joined: 29-Oktober-2011 Status: Offline Points: 86 |
Sony DVD afspiller DVP-SR760H i Elgiganten til kun 500.kr
![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |