recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Modtagelse og distribution > Smart TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Pludselig intet internet på samsung smart tv?
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Pludselig intet internet på samsung smart tv?

 Post Reply Post Reply
Author
Message
kris View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 23-December-2003
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 1046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kris Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Pludselig intet internet på samsung smart tv?
    Posted: 24-Februar-2015 at 19:24
Vi er åbenbart flere som i dag oplever dette - nogen her?

http://www.eksperten.dk/spm/1001986#reply_8173554
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
Back to Top
Robertknielsen View Drop Down
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Joined: 17-December-2013
Location: Frederikshavn
Status: Offline
Points: 20
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Robertknielsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Februar-2015 at 19:29
Jeg nåede faktisk at fange Samsung supporten og ifølge dem er det fordi de har serverproblemer.

De håbede at det blev løst i aften, men det var ikke sikkert. Jeg tror ikke vi skal regne med at det kommer til at virke. Unhappy
Back to Top
kris View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 23-December-2003
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 1046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kris Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Februar-2015 at 19:40
Jep - den besked har de også lagt på deres facebook nu....

/kris
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
Back to Top
kris View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 23-December-2003
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 1046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kris Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Februar-2015 at 16:49
Har nu været nede i halvandet døgn. Samsungs besked - fortsat: 'vi arbejder på det'. Et smart tv uden internet - wow.
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
Back to Top
corneliussen View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger


Joined: 23-November-2006
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote corneliussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Februar-2015 at 20:13
Ja, man forledes til at le eller nærmere ... græde. Et Smart TV, som er afhængig af en eller anden samsung server for at kunne tilgå internettet. Hvem sagde single point of failure? Oplagt mål for DoS angreb?

Mvh
En irriteret samsung bruger som nu ikke i et par dage har kunne tilgå Netflix og HBO 


Back to Top
Bruger udmeldt 38 View Drop Down
--
--


Joined: 21-Maj-2006
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 38 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Februar-2015 at 20:28
Originally posted by corneliussen corneliussen wrote:

Ja, man forledes til at le eller nærmere ... græde. Et Smart TV, som er afhængig af en eller anden samsung server for at kunne tilgå internettet. Hvem sagde single point of failure? Oplagt mål for DoS angreb?

Mvh


Det er vel for at Samsung kan følge med i ALT, hvad deres kunder foretager sig på nettet, via deres TV. Og så senere kan tilrettelægge reklamer m.v.

M.v.h.
Back to Top
malian66 View Drop Down
Bruger
Bruger


Joined: 18-Oktober-2010
Location: Danmark
Status: Offline
Points: 84
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote malian66 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Februar-2015 at 22:14
Er nu ikke sikker på at problemet ligger hos Samsung. Jeg fjernede DNSen fra UnblockUs, og så virkede det igen. Oplevede det samme på Ipaden.
Back to Top
kris View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 23-December-2003
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 1046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kris Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Februar-2015 at 22:29
Samsung reparerede fejlen i eftermiddag. De har informeret løbende om problemet på deres Facebook.

/kris
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.