|
Samsung UH55H8805 vs. Phillips 55PUS8809 |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
Mawi37 ![]() Bruger ![]() Joined: 08-Marts-2013 Location: DK Status: Offline Points: 53 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21-Marts-2015 at 07:05 |
Hvilket TV er bedst af de 2?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Joined: 21-Maj-2006 Status: Offline Points: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
*suk*
De er lige ringe (upålidelige!). M.v.h. |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Joined: 17-November-2013 Status: Offline Points: 2437 |
Findes modellen Samsung UH55H8805?
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Mawi37 ![]() Bruger ![]() Joined: 08-Marts-2013 Location: DK Status: Offline Points: 53 |
Sorry det er 8005 jeg mente.
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Joined: 17-November-2013 Status: Offline Points: 2437 |
Ok. Prøv at læse her
http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1401084974 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Tak det var et rigtig godt link....ser ud til at Samsung modellen er ok allround...testen siger prisen er høj men den er jo faldet ret meget sidenhen....er dog stadig mest til Phillips skærmen men må vidst tænke lift over det;)
|
|
![]() |
|
Det er en god idé at forlange det udvalgte apparat på prøve. Jeg valgte et Panasonic fra og beholdt et Samsung 9005. Jeg ønsker, at nogle entusiaster tager deres TV med hjem til en konkurrence med mit. Jeg er ret sikker på, at de taber ;)
Men gør dig selv en tjeneste! Køb kun hvor du som minimum kan få apparatet på prøve i en 14 dages tid, og hvor du kan få kontanter retur, hvis du ikke ønsker apparatet. Ps. Du kan jo også samtidig oprette er en tråd, hvor du spørger til alle dem der har 8005 modellen om fordele og ulemper. Med hensyn til Philips. Jeg har ikke rigtigt læst noget positivt herinde. Men du kan jo bruge søgefunktionen herinde. Jeg ønsker dig godt køb. Må vi høre dine erfaringer, når du har haft det udvalgte apparat i et par mdr.? |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Hr. Juhl ![]() Ny bruger ![]() ![]() Joined: 29-Januar-2015 Location: Nørre Nebel Status: Offline Points: 3 |
God idé med at få TV´et på prøve! Det anede jeg f.eks. ikke var muligt, men det er klart med til at differentiere fra andre leverandører.
Og ja, kom gerne med feedback efterfølgende, så vi alle bliver klogere :) |
|
![]() |
|
HardWired ![]() Ny bruger ![]() Joined: 28-Marts-2015 Location: Danmark Status: Offline Points: 2 |
Jeg vil gå langt unden om alt der hedder Samsung, efter at googlet lidt efter mit eget samsung tv stod af efter blot 3år, "tilfældigvis" efter garanti perioden var udløbet, blot for at finde ud af MANGE Samsung ejer stod med lignende problem efter selvsamme periode - tilfældighed?
|
|
![]() |
|
Jeg tror også det bliver Phillips da tilbuddet løber ud i denne uge.....og med den UHD880 boks man får med er det et fint tilbud
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 06-Januar-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 4858 |
Det har været muligt at tweake sig til et helt godt billede på nogle af Philips nyere topmodeller . Sådan var det ikke forhen, hvor bla hvidbalancen var skævvredet . Husk at Ambilight med skiftende farve er noget skod , som er destruktivt for korrekt billedoplevelse . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Man kan jo slå det fra hvis man ikke vil have den feature.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |