recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Problem med opdatering af SONY tv
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Problem med opdatering af SONY tv

Post Reply Post Reply
Author
Guld medlem
Guld medlem
Brugeranmelder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Iron Man Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Problem med opdatering af SONY tv
    Posted: 17-Maj-2015 at 19:29
Jeg har et SONY KDL-55W955B hvor jeg har problemer med at lave en firmware update.

TV'et har fin forbindelse til Internettet.

Når jeg prøver en opdatering over nettet får jeg straks meddelelsen:

"Konfigurationen mislykkedes under tilslutningen. 5010. Prøv igen senere."

Prøver jeg en opdatering med USB så går den igang med at opdatere så snart man sætter USB'en i, men efter lidt tid kommer der en meddelelse om, at det ikke er en gyldig updateringsfil.
Back to Top
Radiomanden View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Radiomanden Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Maj-2015 at 19:41

Når du bruger USB Stick til opdatering og har Downloades filen, har du så unzipped den.? Og slettet den Downloade fil, så kun den Unzip fil er tilbage.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Back to Top
Iron Man View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Brugeranmelder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Iron Man Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-Maj-2015 at 21:04
Originally posted by Radiomanden Radiomanden wrote:

Når du bruger USB Stick til opdatering og har Downloades filen, har du så unzipped den.? Og slettet den Downloade fil, så kun den Unzip fil er tilbage.

Ja det har jeg. TV'et genkender også, at det er en USB med en opdateringsfil og starter op på at opdatere.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.