|
HD afsp på tv ? |
Post Reply ![]() |
Author | |
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Joined: 23-August-2010 Status: Offline Points: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01-November-2015 at 14:50 |
Ville bare høre om i stadig bruger jeres medieafspiller til hd film. Jeg har prøvet at afspille film direkte via usb port på mit tv og det virker fint nok.
Er medieafspiller en uddød race nu om dage ?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis man bare skal se sin film uden at have alt det spræl der hedder at kunne se Coveret og læse filmomtale og hvad ellers man kan finde på, så er det da bare at ligge dem på en HDD og sluttte den til TVet. Problemet med det er så lyden, da der med god rimelighed kun vil være 2 Ch lyd. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19662 |
Medieafspillere lever i bedste velgående.
Grunden er at softwaren i medieafspillere vedligeholdes og optimeres, hvorimod afspilledelen i et tv er noget sekundært og ikke nødvendigvis opdateres når det er 1,5 år gammelt. Klaus |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
Mit kan stadig afspille, efter 4 år, det samme som det kunne fra nyt, og det er en god del formater,så lige det skulle ikke være et problem. Der er så som nævnt andre problemer. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Joined: 23-August-2010 Status: Offline Points: 549 |
Nu er det sådan at jeg ikke har noget surround udstyr osv.
Jeg har en Dune HD som er sat til tv'et. Alle lydspor DTS osv bliver konveteret til alm lyd (Sikkert Stereo). Så om jeg så kører via USB på tv så bliver lyden det samme. Det eneste mit tv ikke understøtter er at den ikke kan vise undertekster som er i PGS format samt DTS HDMA 7.1 Jeg er heller ikke intresseret i Covers osv. Men mit tv håndtere Full Bluray (Remux) udgave fint....ingen hakkeri eller lign. Min medieafspiller kan heller ikke afsp 4K materiale.....men via usb på tv så går det fint :-) Tror sgu bare jeg giver den lidt tid. Måske skal jeg bare af med min afsp. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |