recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Tastatur til TV
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Tastatur til TV

Post Reply Post Reply
Author
Ny bruger
Ny bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote DreamChaser Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Tastatur til TV
    Posted: 30-December-2016 at 01:13
Hej,

mine svigerforældre har købt sig et nyt tv. Så langt så godt.

Det kan connecte til nettet, men min svigerfar er lidt træt af, at han skal benytte pile tasterne på fjernbetjeningen for at lave en søgning på Youtube.

Derfor vil han gerne have et keyboard til TV'et så han kan taste løs på det i stedet for at bruge piletasterne.

Nu kommer spørgsmålet så, om man bare kan købe hvilket som helst keyboard og tilslutte det.

TV'et er et Samsung, og som jeg lige har set det med Tizen styreflade. Jeg mener at modellen hedder ue40j6285.

Ved nogen, om man "bare" kan købe et af de keyboards der sælges til tablets og TV'er med en tilhørende USB modtager?
Back to Top
Bruger udmeldt 38 View Drop Down
--
--

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote Bruger udmeldt 38 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-December-2016 at 03:07
Mig bekendt skal det være et bluetooth tastatur, som så connect'er til TV'ets bluetooth modtager.

M.v.h.
Back to Top
PerW View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote PerW Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-December-2016 at 07:55
Det er jo lidt forskelligt

Jeg har 2 Samsung TV. Det i stuen kører via BT (Det er et F8005). Mit TV i soveværelset, er et Samsung 6075 og her virker BT keyboardet ikke på. Efter hvad jeg kan se, så skal det være et USB keyboard.
Back to Top
KlausDM View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote KlausDM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-December-2016 at 08:19
Det bedst du kan gøre i den situation er at finde brugsanvisningen og læse i den. For der kan være alt fra at det meste virker til kun specifikke modeller er understøttet.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Back to Top
DreamChaser View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote DreamChaser Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-December-2016 at 15:25
Hej,

tak for alle svarene, det ser ud til at manualen er det første skridt på vejen, og derefter lidt forsøgen frem og tilbage :)
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.