recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Manglende optagelser på Samsung SUHD tv
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Manglende optagelser på Samsung SUHD tv

Post Reply Post Reply
Author
Super bruger
Super bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morteng Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Manglende optagelser på Samsung SUHD tv
    Posted: 18-Marts-2017 at 00:00
Hej

Jeg har et Samsung 65KS8005 som jeg har lidt problemer med at optage programmer på. ¨
Har en ekstern USB 3 disk sat til Connect boksen, men når jeg planlægger optagelser bliver de af uvisse årsager ikke optaget på disken. Kan ikke finde dem hverken i Optagelses listen eller hvis jeg går ind på disken i CONTENTS mappen. Da jeg satte disken i først og optog nogle fungerede det fint, men nu her er der ingen programmer der bliver lageret, selvom de står som planlagt i TV guiden.
Jeg har opdateret til nyeste firmware 1165.

Nogle har der har et bud på hvad jeg kan stille op?
[ Samsung 65KS8005 | Onkyo 706 | Jamo Classic 8 + HarboSound Sat 10 ]
Back to Top
JordanDK View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JordanDK Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-Marts-2017 at 09:04
Prøv at tage harddisken helt fra og formater den som ntfs i en Windows pc.

Har ikke det problem på 65KS7005. Men oplevede efter firmware opdatering at tv godt ville genkende harddisk, men ikke timeshift på den. Formatering af harddisk via pc løste alle problemerne.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Back to Top
Zuppe View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Zuppe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-Marts-2017 at 13:50
Jeg har også problemer med timeshift på mit js8005, harddisken skal åbenbart formateres engang imellem. Noget træls når der også er optagelser derpå.
Back to Top
morteng View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morteng Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-Marts-2017 at 16:45
Tak for tips! Jeg prøver at formatere disken :)
Back to Top
morteng View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morteng Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31-Marts-2017 at 20:55
For en god ordens skyld, så virker optagelser igen efter jeg fik formateret disken som NTFS på PC'en, og så lod TV'et omformatere det til dens format efterfølgende. Tak for hjælpen!
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.