|
Sælge defekt LG OLED 55" E6 |
Post Reply ![]() |
Author | |
anderskj1 ![]() Bruger ![]() Joined: 26-April-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 100 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18-November-2017 at 17:21 |
Hej
Jeg har et 3 måneder gammelt LG OLED E6 55 med beskadiget panel (revne). Er der et marked for at sælge sådan et til en mindre pris mod nogen har adgang til reservedele og kan sælge det videre refurbished? Hvis ja hvor findes disse mennesker / butikker :-)? Mvh Anders |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 03-December-2009 Location: Randers C Status: Offline Points: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du ikke elektronik forsikring?
Vi kan fx i vores forsikring have 2 elektroniske dimser, 5 år fra købsdato som går i stykker om året, uden det koster os selvrisiko eller noget. Tror du får meget svært ved det ellers. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Har du selv et prisleje?
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Joined: 17-November-2013 Status: Offline Points: 2437 |
Anders. Hvorfor er oled panelet revnet?
Er der noget folk skal passe på? Kan det ikke repareres/og hvad ville en eventuel reparation koste? Hvor meget ville TVet være værd uden skaden? På denne måde kan værdien af det beskadigede tv bedre kunne fastsættes. |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Joined: 14-Juli-2011 Status: Offline Points: 989 |
Det er revnet af skræk over QLED
![]() Edited by JakobSkaarup - 19-November-2017 at 16:37 |
|
![]() |
|
anderskj1 ![]() Bruger ![]() Joined: 26-April-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 100 |
Hej
Forsikringen har dækket det og kunne gøre med det hvad jeg ville. Jeg tænkte blot hvis nogen havde adgang til paneler kunne man skrue et stort set nyt E6 sammen til en måske billig penge, og så kunne jeg evt. få dækket dele af det tab jeg trods alt har haft i processen. Dagsprisen er vist omkring 15.000, det er ca. 3 måneder gammelt og ellers fungerende. Jeg har ikke nogen ide om hvad prisen er på et nyt panel men antager det kun giver mening hvis man selv har adgang til disse og selv kan montere nyt. Ellers bliver det vist økonomisk uatraktivt (antager jeg). Der blev kastet en genstand ind i panelet så det har fået en lille stjerne. Det kan man næppe klandre Oled teknologien for :-) Smid et prisforslag op ved evt. interesse. Mvh Anders Edited by anderskj1 - 19-November-2017 at 20:11 |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Joined: 17-November-2013 Status: Offline Points: 2437 |
Du må hellere købe et med panserglas næste gang. 😀
Når dit TV kun var tre mdr. gammelt har du jo fået fuld erstatning, så du har ikke lidt noget tab. Ellers er der noget forkert i erstatningsberegningen. Eller du har valgt at have for meget i selvrisiko? Edited by bentpetersson - 19-November-2017 at 22:39 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |