|
Hegel Vs audiolab |
Post Reply ![]() |
Author | |
Leo P ![]() Bruger ![]() Joined: 26-September-2020 Status: Offline Points: 84 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01-Maj-2021 at 20:41 |
Hej , har kørt med en audiolab 6000A
det sidste halve år og har længe kigget på Hegel da de for gode anmeldelser. Faldt så over en h80 til billige penge i dag og har lyttet og skiftet en del frem og tilbage og blev egentligt lidt skuffet fordi jeg synes min audiolab spiller bedre, eller er i mine øre mere varm og behagelig i lyden. Er det mine øre der er underlige :-) eller burde den Hegel der kostede 11.000 i 2017 ikke spille bedre
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 15-August-2004 Location: Aarhus Status: Offline Points: 12375 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har hørt at Hegel godt kan opfattes som værende lidt "kold" i lyden.
Hvis du foretrækker din Audiolab, så behold da den. De der Hegel-forstærkere ér dog ret pæne, og har nogle gode features... |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 25-Marts-2010 Location: Taastrup Status: Offline Points: 4909 |
Dine ører er ikke underlige.
Behold din audiolab. Det er den du bedst kan lide. Stol på dine egne ører.
![]() |
|
![]() |
|
Leo P ![]() Bruger ![]() Joined: 26-September-2020 Status: Offline Points: 84 |
ja så må jeg sælge min Hegel igen
selv om jeg også synes, at den er pænere men efter nu at have prøvet en del må jeg nok hellere holde fast i audiolaben, den gør det godt
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |