|
Apple tv og yousee? |
Post Reply ![]() |
Author | |
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Joined: 16-Juli-2008 Status: Offline Points: 562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10-November-2022 at 17:43 |
Jeg overvejer at købe et apple tv og køre yousee app derfra. Jeg er dog usikker på om det er grugervenligt for hele famillien.
Hvordan fungerer det med tvguide på yousees appletv app? Kan man sætte appletv op så det altid starter i en bestemt app ?
|
|
![]() |
|
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 07-Maj-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 1094 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Guide fungerer fint.
Kan ikke starte i bestemt app Tv fjernbetjening kan bruges til at styre Apple tv med |
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Joined: 23-Januar-2010 Location: Danmark Status: Offline Points: 4662 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes det er brugervenligt og jeg har også installeret Apple TV hos både svigermor og mine egne forældre. De er vilde med løsningen og har opsagt tv-signal.
Samtidig får I jo en masse fleksibilitet og mange alternativer både nu og fremadrettet.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |