|
Større digital fotoramme |
Post Reply ![]() |
Author | |
MrDurr ![]() Ny bruger ![]() Joined: 20-Januar-2024 Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 20-Januar-2024 at 13:20 |
Hi
Jeg prøver at finde en god løsning til at få set vores fotos og videos mere. Vi bruger google foto og kan godt lide de sammensatte 'memories' den laver. Jeg har ledt lidt efter en løsning på ca 21" som vi kan have hængende på vægen. Men har kun fundet Denver med Framo software. Er det den eneste reelle løsning - eller er der nogen der har fundet en god løsning med google foto? |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 17-Juni-2007 Location: Jyllinge Status: Offline Points: 6500 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
synes Denver Frameo er fin og ligetil - men hvis nogen har noget bedre - lytter jeg også gerne.
Jeg har selv 3 af de der Frameo - fungerer godt
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19651 |
Vælg selv en skærm i passende størrelse og slut en raspberry pi til
Jeg har pt 3 løsninger kørende med skærme i 30-55” klassen, dog kun ved hjælp af simple USB stick som hukommelse og ikke google photo. Klaus
|
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Joined: 29-November-2009 Status: Offline Points: 1036 |
Køb et TV med Android/Google TV - fås p.t. fra 24" og op.
Sæt det til altid at starte med Google Photo. Hvilket som helst TV eller skærm, der kan bruges i kombination med en Chromecast, kan i virkeligheden bruges. Edited by longjohn2 - 20-Januar-2024 at 14:04 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |