recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Generelle emner > Tilbehør
  New Posts New Posts RSS Feed - Lyd i in ear hovedtelefoner ekstrem svag
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Lyd i in ear hovedtelefoner ekstrem svag

Post Reply Post Reply
Author
Platin medlem
Platin medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fltk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Lyd i in ear hovedtelefoner ekstrem svag
    Posted: 10 hours 21 minutes ago at 11:06

Når jeg cykler rundt i landet bruger jeg ofte min iPhone til navigation. Telefonen er forbundet til mine in ear hovedtelefoner via bluetooth. Problemet er, at lyden er ekstrem svag. Hvis jeg cykler meget langsomt og der er vindstille, kan jeg svagt høre lyden, men bare det blæser det mindste, er det umuligt at høre hvad der bliver sagt. Jeg har ikke visuel kontakt til telefonen, og er derfor afhængig af lyden. Jeg synes jeg har prøvet alt med at indstille til maks. lydstyrke, men det er bare ikke nok.

Mit spørgsmål er derfor: er det generelt for alle in ear hovedtelefoner at lyden er så svag, eller tør jeg vove pelsen og bestille et andet par, f.eks. disse https://www.evermart.dk/lemonada-sports-earbuds-med-orekrog-sort# ?

Flemming

Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Back to Top
Munch View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Munch Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 hours 13 minutes ago at 11:14
Køb airpods og bedst airpod pro. De fungerer bedst sammen med iPhone, og der er masser af volume.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Back to Top
fltk View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fltk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 hours 5 minutes ago at 11:22
Originally posted by Munch Munch wrote:

Køb airpods og bedst airpod pro. De fungerer bedst sammen med iPhone, og der er masser af volume.

Er det noget du har førstehånds erfaring med, eller blot noget du har læst?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Back to Top
Munch View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Munch Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 hours 2 minutes ago at 11:25
Originally posted by fltk fltk wrote:

Originally posted by Munch Munch wrote:

Er det noget du har førstehånds erfaring med, eller blot noget du har læst?

Flemming
Jeg har selv et par airpod pro 1.gen.

Edited by Munch - 10 hours 2 minutes ago at 11:25
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Back to Top
Munch View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Munch Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 9 hours 57 minutes ago at 11:30
Sønnen siger at Jabra fungerer fint med iPhone. Jeg har ikke hørt dem.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.