|
|
Post Reply ![]() |
Author | |
Chubbi ![]() Ny bruger ![]() ![]() Joined: 15-Januar-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 17 |
![]() Posted: 15-Januar-2007 at 08:16 |
Hejsa. Jeg skal til at bygge hele underetagen om og vil derfor gerne have lyd(måske billede) rundt i alle rum, men vil samtidig gerne kunne se dvd i stue, samtidig med at jeg hører radio el. musik i køkkenet. Jeg har indbygningshøjtalere som skal op, så de skal kunne bruges. Jeg har overvejet en yamaha forstærker med 2 zoner, men vil gerne have flere muligheder, Bose har det også, men der er min pengepung ikke med:-) |
|
LG 42PC1RR
Bose Lifestyle 28 PS3 PSP Pace satbox |
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 21-Oktober-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 830 |
![]() |
Nogle af Denons forstærker kan - hifi-klubben. Edited by vipmlo - 15-Januar-2007 at 08:29 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |