|
|
Post Reply ![]() |
Author | |
quark18 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Joined: 28-Februar-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 5 |
![]() Posted: 04-Juli-2007 at 11:24 |
Jeg kan ikke brænde data fra min computer over på en mini dvd, hvordan gør jeg? det skal siges jeg bruger Nero 7. Den siger jeg skal indsætte en gyldig dvd...
|
|
www.mus.ab58.dk
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Joined: 04-Februar-2004 Status: Offline Points: 10533 |
![]() |
Hvilket medie forsøger du at brænde på? Så vidt jeg husker er en "mini DVD" ikke et DVD medie, men en CD, og har således ikke noget at gøre med den fysiske størrelse. Man kan ikke brænde en CD som DVD, men er nødt til at brænde DVD materialet som data på CDen. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
quark18 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Joined: 28-Februar-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 5 |
![]() |
En mini dvd, altså en dvd på 8 cm med plads til 1.4 Gb. Det er ikke en cd. |
|
www.mus.ab58.dk
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Joined: 04-Februar-2004 Status: Offline Points: 10533 |
![]() |
Den burde kunne brændes som DVD, enten som video DVD eller data DVD. Din brænder burde også understøtte disse skiver, som selv om de er små ikke hedder mini DVD, men 8 cm DVD. Mini DVD er som nævnt en CD. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, det burde den, men det kan den ikke... Nero vil ikke brænde på dem.
|
|
www.mus.ab58.dk
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Joined: 02-Januar-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 4056 |
![]() |
Hej quark,
Lige et par supplerende spørsmål - Kan din brænder overhovedet brænde på 8cm DVD'er (er det beskrevet i specifikationerne)? - Har du prøvet at opgradere brænderen med seneste firmware? - Hvilken brænder er det iøvrigt? /Lars |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Lars Det er en NEC 5170 DVD-brænder. Så vidt jeg kan se i spec. kan den godt bruge 8 cm skiver.(http://www.nec.co.uk/AD5170A.aspx) Den er vist opdateret. -Casper Edited by quark18 - 05-Juli-2007 at 19:35 |
|
www.mus.ab58.dk
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |