|
|
Post Reply ![]() |
Author | |
Lone ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 04-Juni-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 164 |
![]() Posted: 26-November-2008 at 22:08 |
Er der nogen der har gemt "Frost" fra sidste uge (19/11) ? DR1 sender nye afsnit i øjeblikket, og det har jeg ikke været opmærksom på .. har ellers hele serien
|
|
TV: stort..
PC: 1 stor & 1 lille Lyd: Denon/DALI DVD-HDD: Pioneer Kamera: Nikon + VR 18-200 (cool) Bil: Chevrolet Togkort: Ja da :) WWW: skal opdateres Whisky: Talisker & Oban |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Joined: 25-Februar-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 1333 |
![]() |
Der blev, så vidt jeg kan se, ikke sendt Frost den 19/11, så du er ikke gået glip af noget.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
Lone ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 04-Juni-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 164 |
![]() |
Tak for det. Så er det en uge længere tilbage. Jeg mangler det afsnit der hedder "Mind Games" (nr 38). Det i aften er nr 39.
|
|
PC: 1 stor & 1 lille Lyd: Denon/DALI DVD-HDD: Pioneer Kamera: Nikon + VR 18-200 (cool) Bil: Chevrolet Togkort: Ja da :) WWW: skal opdateres Whisky: Talisker & Oban |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Joined: 30-November-2005 Status: Offline Points: 2048 |
![]() |
Mind Games kommer 3/12. Det var In The Public Interest, der blev vist den 12/11... Og så er det i øvrigt slut med Frost, da David Jason ikke vil lave flere. Men ATOF har også kørt siden 1992. Edited by Non-Desperado - 27-November-2008 at 11:09 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har da ikke styr på noget som helst Jeg havde troet at "Endagered Species", som kom for et par år siden, var den sidste. Det sagde rygterne den gang. Så det kom bag på mig, da jeg så et helt nyt afsnit i aftes. Men så er det "In The Public Interest" jeg mangler.. Anyone ?? Jeg hjælper gerne med andre afsnit, også fra andre serier, hvis jeg har dem ..
|
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Joined: 25-Februar-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 1333 |
![]() |
Der findes flere episode guides på nettet eksempelvis: http://epguides.com/touchoffrost/guide.shtml http://www.tv.com/a-touch-of-frost/show/3804/episode_guide.h tml Og ligeledes en Wikipedia-side: http://en.wikipedia.org/wiki/A_Touch_of_Frost_(TV_series)
Det kunne i øvrigt se ud som om DR har byttet lidt rundt på de seneste episoder.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Joined: 30-November-2005 Status: Offline Points: 2048 |
![]() |
Og så var jeg lige lovligt hurtig til at aflive Frost, der kommer et dobbeltafsnit næste år, men så er det også slut-prut-finale.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg kender godt de sider, men jeg har ikke været opmærksom på at checke for nyheder, da jeg troede han var "aflivet". Tak for din information.
|
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |