recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Brugergrupper > Bruger til bruger
  New Posts New Posts RSS Feed - tv møbel
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Topic Closedtv møbel

Post Reply Post Reply
Author
Super bruger
Super bruger

Status: Offline
Direct Link To This Post Topic: tv møbel
    Posted: 30-December-2009 at 14:35
Jeg mangler inspiration til et fedt tv møbel, som kan rumme hdd optager, reciever og blue ray afspiller. Håber I har nogle inputs til migSmile

mvh peter
Back to Top
claus_jac View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Direct Link To This Post Posted: 02-Januar-2010 at 22:10
hmm har du kigget på ikea.dk, ilva.dk, ide.dk? biva.dk??? det giver ganske god inspiration, da de faktisk har et decideret område på deres hjemmesider som hedder enten tv-borde eller tv-møbler. Ellers er der jo altid det UBERSEJE forum "MIN HJEMMEBIOGRAF" hvor folk fremviser deres hjemmebiograf. det ligger som forumområde nr 4 fra øverst når du klikker dig ind i recorderes forum! u can't miss it!

Back to Top
Bruger udmeldt 43 View Drop Down
--
--

Direct Link To This Post Posted: 02-Januar-2010 at 23:44
Problemet med rigtig mange TV møbler er at producenterne ikke laver tilstrækkeligt med plads til apparater. De styler dem med låger og skuffer, så der nærmest kun er plads til en reciever i midten.

Gør som jeg og mange andre, lav det selv. Fix en tegning med mål, så det passer til det dit behov. Tag hen i Silvan og få skåret pladerne til (f.eks. massiv køkkenbordplade eller mdf til maling). Og få evt en til at hjælpe med at skrue det hele sammen. Det er lidt sejt selv at ha' lavet sit møbel.Wink
Back to Top
CARS10 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Direct Link To This Post Posted: 03-Januar-2010 at 17:38
Kampus
Helt rigtigt.Jeg kunne heller ikke rigtig finde noget til mit nye 46 w 5500 som passede til min stue så min søn som er møbel snedker måtte igang atter engang for den gamle.Plads til blu ray afspiller og lidt film nederst og en anelse bredere end foden ca. 45 cm højt.Mdf pladen og arbejdet var gratis men maleren skulle have 800.-kr.for at piano lakere det i sort.billigt syntes jeg Hug til min søn.

carsten
Back to Top
vonrask View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Direct Link To This Post Posted: 03-Januar-2010 at 17:40
hej Carsten har du billeder af resultatet så?
Back to Top
CARS10 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Direct Link To This Post Posted: 04-Januar-2010 at 16:14
vonrask
Desværre da jeg lige har fået digital kamera og ikke har lært at lægge billeder ind endnu men det kommer nok.

carsten
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.