|
|
Post Reply ![]() |
Author | |
LASER ![]() Ny bruger ![]() ![]() Joined: 01-Marts-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 20 |
![]() Posted: 11-November-2005 at 10:26 |
Jeg vil gerne konvertere en VOB fil til .wmv eller .avi - kan |
|
Live long and prosper
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Joined: 22-Oktober-2003 Location: Bagsværd, DK Status: Offline Points: 4808 |
![]() |
Ikke nogen, der er nemme at bruge...
Men DVD2AVI i forbindelse med VirtualDub kan bruges... |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Ulvaren ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 24-Maj-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 401 |
![]() |
Hej derude Jeg bruger et program som TMPGenc, filen skal omdøbes til *.mpg og det kører så uden problemer, jeg bruger forrige udgave.
|
|
Logitech® Harmony®
Philips 47PFL9664/12 Sonos Connect Linksys E3000 |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Joined: 02-Januar-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 4056 |
![]() |
Hej Laser,
Da wmv (Windows Media Video) er proprietært og patenteret Microsoft format, tager MS sig betalt for at programmer gør brug af dette codec (og de har været igang med sagsanlæg af freeware udviklere der alligevel har forsøgt at gøre brug af formatet). Derfor får du svært ved at finde et freeware program til din opgave. DOG, hvis du alligevel har Windows XP på din PC, kan du hente Windows Movie Maker og omdanne VOB filen til VMW (eller rå AVI heri). Omdøb blot .VOB til .MPG og importér til Movie Maker - herfra kan eksporteres til det ønskede format. /Lars Edited by laursen |
|
![]() |
|
suldrup ![]() Bruger ![]() Joined: 04-Juli-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 202 |
![]() |
På forhånd undskyld.
Nu skriver du jo at det skal være freeware, med hvorfor ikke købe DivX Create Bundle fra divx.com, i menneskepenge koster det omkring 130,- |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Joined: 02-Januar-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 4056 |
![]() |
Hej suldrup,
Nu forstod jeg ikke på LASER's spørgsmål at DivX var med i overvejelserne, men i så fald findes der også det udmærkede, gratis (og nu endegyldigt færdige program), AutoGK til den opgave. /Lars |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |