recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  New Posts New Posts RSS Feed - LG50PK350 vs. Samsung PS50C535
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Topic ClosedLG50PK350 vs. Samsung PS50C535

Post Reply Post Reply
Author
Super bruger
Super bruger

Status: Offline
Direct Link To This Post Topic: LG50PK350 vs. Samsung PS50C535
    Posted: 06-November-2010 at 22:23
Ja kort og godt, er der nogen der har nogle negative ting at sige om nogle af disse modeller?  

Skal have skiftet mit gamle Phillips 42" LCD ud med noget større og forhåbentligt bedre.

Valget er faldet på LG50PK350 eller Samsung PS50C535 prisen er jo stort set den samme. har læst en del godt om samsung modellen. Men kan ikke rigtig finde noget om LG'eren.

Alle input er velkommen. dog er mit budget ikke til højere priser. så ingen grund til at skrive Pana G20 ;)
Back to Top
René M View Drop Down
Bruger
Bruger

Direct Link To This Post Posted: 07-November-2010 at 22:17
Hej..kender ikke skærmene, men har selv kigget på samsungen og vil høre om nogle links med tests af den. Jeg synes nemlig ikke at jeg har kunne fundet noget.

Påforhånd tak.
Panasonic TX-P55VT50E
Panasonic TX-P37X20E
Panasonic SC-HTB520
Panasonic DMR-BCT730EG 500GB
Panasonic DMP-BD35

Back to Top
Kejserjorn View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Direct Link To This Post Posted: 08-November-2010 at 21:44
Hejsa,

Jeg kender ikke Samsung skærmen, men jeg har netop selv købt LG'eren, og er meget tilfreds.

Jeg er positivt overrasket over hvor god billedkvaliteten er ifht. prisen, og så er der masser af indstillingsmuligheder hvis man vil rode med den slags. Det er en skrabet model, hvor der er sparet på indgange, og byggekvaliteten virker lidt billig. Men det er pænt og stilrent på væggen og billedkvaliteten er altså bare i orden.

Jeg har altid været til Panasonic, men skulle bruge en billig 50" denne gang, og har ikke fortrudt at jeg valgte LG. Til prisen er det en fed skærm.

/Kejserjorn
Back to Top
Neobi/q View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Direct Link To This Post Posted: 09-November-2010 at 12:59
Valget faldt også på LG's da det var den eneste jeg kunne se live inden køb. Og jeg må indrømme jeg er rigtig overrasket over det når man lige har kørt kalibreings guiden, står det perfekt.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.