recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  New Posts New Posts RSS Feed - LG 50PK750N
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Topic ClosedLG 50PK750N

Post Reply Post Reply
Author
Super bruger
Super bruger

Status: Offline
Direct Link To This Post Topic: LG 50PK750N
    Posted: 10-November-2010 at 10:27
Er der nogen som har erfaringer med dette tv? Er der meget plasma støj fra det eller er det et tv, som bare leverer varen?
Back to Top
larsen_mgeic View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Direct Link To This Post Posted: 10-November-2010 at 10:50
Jeg har selv dette tv. Eller havde. Det blev stjålet og ødelagt igår. Så det er lidt surt. Men tilbage til tvet.

Hvis vi skal nappe det negative først, så er tvet langsomt til at skifte mellem kanalerne. Det tager bare længere tid, end hvad jeg syntes er normalt. Der ud over så er der lidt problemer med retention i ekstremtilfælde. Det vil sige hvis man eksempelvis sidder på tekst tv eller lignende i længere tid. Det forsvinder dog hurtigt igen, og ud over det har jeg ikke problemer med at undertekster, logoer eller andet giver retention. Jeg spiller ellers ofte ps3 i flere timer af gangen, men heller ikke dette giver problemer.

Når det negative så er fejet af banen så mener jeg personligt IKKE at det støjer. Man skal helt hen ved siden af tvet for at høre en lille brummen, men der ud over har det ingen problemer med støj.
Dertil kommer at jeg syntes det har en god tuner, og gengiver billderne rigtig godt.
Til film mener jeg at det er helt eminent, og sortniveauet er tilfredsstillende.

Bemærk der er en bedømmelse af pk950n på flatpanels.dk, hvilket er sammenligneligt på langt de fleste punkter.
Back to Top
Nexeren View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Direct Link To This Post Posted: 10-November-2010 at 12:07
Oplever du nogen form for inputlag når du bruger din PS3? Det har været meget oppe og vende netop på PK serien, hvor folk følte at det var generende specielt ved FPS spil.
Back to Top
larsen_mgeic View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Direct Link To This Post Posted: 10-November-2010 at 14:13
Jeg har ingen problemer haft. Jeg gamer enten Fifa eller bilspil, en sjælden gang imellem noget andet. Dog intet generende ved det. 
Back to Top
Susperia View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Direct Link To This Post Posted: 13-November-2010 at 06:20
Hvad mener du med inputlag?
Er det hvor det går langsommere når man feks vender sig om i et fps spil?

Jeg har det problem på mit, at det er som om at det går meget langsommere end på mit samsung i soveværelset. Det er lidt svært at forklare, men det føles som forsinkelse.
Jeg var meget træt af det i starten da jeg spiller meget xbox 360, men nu har jeg lært at leve med det.
Back to Top
Nexeren View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Direct Link To This Post Posted: 13-November-2010 at 20:11
Ja inputlag er den forsinkelse der opstår fra du foretager dig noget på din controller til du ser reaktionen på skærmen.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.