|
|
Post Reply ![]() |
Author | |
scouzer ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 06-Februar-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 165 |
![]() Posted: 04-December-2010 at 22:40 |
nu da vi er gået ind i december måned kunne jeg godt tænke mig at vide hvilken version af a christmas carol folk kan lide. personligt synes jeg den med muppets og michael caine er rigtig god.
kom endelig med jeres bud. |
|
Kenneth
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 03-December-2009 Location: Randers C Status: Offline Points: 2327 |
![]() |
Skal lige have set den med Jim Carrey fra 2009 før jeg kan udtale mig. :) Har lovet børnene vi skal se den her i december måned en af dagene.
Men ellers hælder jeg også mest til muppets så længe jeg ikke har set den anden. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
![]() |
Jeg tror det var 1988 udgaven TV2 viste sidste år. Den synes jeg er god. Men 1984 udgaven med George C Scott som Scrooge er den bedste
![]() |
|
![]() |
|
scouzer ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 06-Februar-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 165 |
![]() |
den kan i hvert fald godt anbefales ![]() |
|
Kenneth
|
|
![]() |
|
![]() |
1984 udgaven har tv2 i hvert fald sendt rigtig mange gange, med god grund for den er egentlig også rigtig god. 1988 udgaven kender jeg tilgengæld ikke |
|
Kenneth
|
|
![]() |
|
Hansio ![]() Pause fra forummet ![]() Joined: 04-September-2007 Status: Offline Points: 78 |
![]() |
Nu har jeg en datter på 7 år, og jeg syntes ikke jeg vil vise hende: http://www.imdb.com/title/tt1067106/ og det kan jeg så også ser går fint i tråd med medieraadet.dk vurdering. Men ellers en super film.
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Joined: 23-Juni-2004 Location: Lejre, Sjælland Status: Offline Points: 2569 |
![]() |
Synes den nye A Christmas Carol er virkelig god men ikke til en 7 årig.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Joined: 30-November-2005 Status: Offline Points: 2048 |
![]() |
Jeg synes faktisk, at 'Blackadder's Christmas Carol' er den sjoveste, men ellers er udgaven med Patrick Stewart rigtig god.
|
|
![]() |
|
Hogarth ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 05-Marts-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 231 |
![]() |
Disney tegnefilm er helt klar min farvorit Mickey's Christmas Carol hedder den.
Den er fra 1983, og den gang kunne de sku lave gode tegnefilm..
Edited by Hogarth - 06-December-2010 at 17:16 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |