recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  New Posts New Posts RSS Feed - Profiber m/ Tilgin router
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Profiber m/ Tilgin router

Post Reply Post Reply Page  123 22>
Author
Bruger
Bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote koxxxx Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Profiber m/ Tilgin router
    Posted: 26-November-2009 at 20:41
Hej venner

Nå, for jer som er interesseret i den nye Tilgin router fra Profiber, kan jeg oplyse, at der bliver kørt test hos private i øjeblikket. Jeg er selv blevet "udvalgt" til at få den installeret, så jeg er mega spændt på om den kører optimalt. Men det er jeg nu ikke i tvivl om, da Pofiber højst sansynligt ikke vil lave den samme bummert igen, som med de foregående routere :)

Jeg får den sat op på mandag kl. 08:00. Ja der kommer rent faktisk en tekniker for at sætte den til :)

Jeg skal nok melde tilbage med info når den kører.

Mvh
koxxxx
Philips 52PFL9632D
Panasonic BD55
Onkyo TX-SR706
Focal 4xSib, 1xSib XL, Cub 2
TviX HD M-6500A + PCH C-200
Back to Top
MJ (udmeldt) View Drop Down
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote MJ (udmeldt) Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-November-2009 at 20:55
Øj hvor spændende... (jeg er ikke sarkastisk!).

Men synes godt nok det er ringe at de reklamerer med at IPTV og Internet ikke berører hinanden når de udemærket er klar over, at det netop gør.

Venter spændt på, forhåbenligt, gode tilbagemeldinger! :D
Back to Top
koxxxx View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote koxxxx Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-November-2009 at 21:01
Kan godt forstå dig, har selv har MANGE problemer med hastigheden vs. IPTV hakken. Skiftede til DIR-655 + ATA adapter til telefoni og nu kører det fint. Men glæder mig til at få "rigtig" løsning.
Philips 52PFL9632D
Panasonic BD55
Onkyo TX-SR706
Focal 4xSib, 1xSib XL, Cub 2
TviX HD M-6500A + PCH C-200
Back to Top
Parabolen View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Parabolen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-November-2009 at 21:52
Originally posted by koxxxx koxxxx wrote:

Hej venner

Nå, for jer som er interesseret i den nye Tilgin router fra Profiber, kan jeg oplyse, at der bliver kørt test hos private i øjeblikket. Jeg er selv blevet "udvalgt" til at få den installeret, så jeg er mega spændt på om den kører optimalt. Men det er jeg nu ikke i tvivl om, da Pofiber højst sansynligt ikke vil lave den samme bummert igen, som med de foregående routere :)

Jeg får den sat op på mandag kl. 08:00. Ja der kommer rent faktisk en tekniker for at sætte den til :)

Jeg skal nok melde tilbage med info når den kører.

Mvh
koxxxx
Jeg ser også frem til at høre mere da jeg først forventer at tilgå fiberpakken når problemet med Tilginboks og router er løst.

Ser frem til at høre nærmere.
/Erik
Back to Top
dvidebaek View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote dvidebaek Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-December-2009 at 01:15
Venter spændt på at høre om dine erfaringer med den nye tilgin router
Back to Top
Tine M. View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Tine M. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-December-2009 at 22:11
Confused Skidt tegn, at manden ikke har været på en uge nu.
Jeg tror bare, jeg beholder min nuværende router. Stern Smile
Back to Top
FasTrak View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote FasTrak Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-December-2009 at 17:43
Er det den her router der bliver testet? http://www.tilgin.com/Products/Ethernet-access/HG152033/
Back to Top
Ozzy View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ozzy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08-December-2009 at 10:30
Efter hvad jeg ved så hedder den HG1311
Back to Top
FasTrak View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote FasTrak Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08-December-2009 at 15:15

Okay men er det ikke kun HG 1351 og HG 1358 der er en gigabit router?

Back to Top
Ozzy View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ozzy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08-December-2009 at 15:18
Fas jo HG1311 er kun 100/100Mbit og Wireless G, hvor i mod 1351 er Gbit wan 7 x 100mbit lan og Wireless N
Back to Top
FasTrak View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote FasTrak Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08-December-2009 at 15:31
Ozzy det vil så sige at tilgin routeren ikke er beder end linksys WRP 400? hvorfor vil de så teste en ny?
Back to Top
Ozzy View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ozzy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08-December-2009 at 15:48
Jeg har set den i test, og den klare tingen meget meget bedre end linksys routeren gør.

den klare nemt 3 tv bokse, 2 HD + 1 SD kanal, og 50Mbit, så selv om det er en 100MBit router så klare den det fuldt ud. Thumbs Up
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 22>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.