|
|
Post Reply ![]() |
Author | ||
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 29-November-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 354 |
![]() Posted: 22-September-2011 at 08:38 |
|
Så skete det der bare ikke må ske.
Mit elskede Panasonic P46G15 er afgået ved døden, totalskadet efter et lynnedslag, 2 år og 2 uger gammelt. Afventer stadig et udspil fra forsikringsselskabet med størrelse på erstatningen. Men skal så have noget nyt igen ![]() Jeg har altid været plasma tilhænger, men synes efterhånden at LED modellerne er kommet godt med, især designmæssigt. Men jeg aner ikke hvad det skal være..? Kravene er ikke så mange men:
Har set lidt på Samsung's og LG's LED modeller - er helt lost.
|
||
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
||
![]() |
||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 17-Oktober-2010 Location: DK Status: Offline Points: 1330 |
![]() |
|
![]() |
||
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 10-September-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 1191 |
![]() |
|
Det har jeg selv, stikkene vender bagud.
|
||
MVH Frank Pedersen
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Joined: 21-Maj-2006 Status: Offline Points: 5 |
![]() |
|
![]() Eller endnu bedre: M.v.h.
Edited by Henrik B. - 22-September-2011 at 12:14 |
||
![]() |
||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 17-Oktober-2010 Location: DK Status: Offline Points: 1330 |
![]() |
|
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |