|
|
Post Reply ![]() |
Author | |
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Joined: 29-August-2005 Location: Odense, Denmark Status: Offline Points: 3722 |
![]() Posted: 25-Oktober-2011 at 11:21 |
Hej alle
Jeg har netop modtaget et promotion tilbud fra Amazon med 2xDisney DVD/Bluray for 16,99£. Det er jo et ganske fint tilbud synes jeg, men jeg kan ikke finde ud af om titlerne har dansk tale og danske undertekster. Hvad gør i andre i forhold til denne mangelfulde information - er det oplagt at der ER dansk tale og undertekster eller er det oplagt at der IKKE er? Hvis det varierer, hvordan finder man så ud af det? Mvh Tommy |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
![]() |
Der er IKKE dansk tale og tekst på Disney's UK udgivelser! Jeg har ihvertfald aldrig set det endnu, men måske ændres det over tid. Du kan altid tjekke herinde http://bdlive.dk/movies/uk
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Joined: 29-August-2005 Location: Odense, Denmark Status: Offline Points: 3722 |
![]() |
Damn... det ser ikke lovende ud - ærgeligt når man selv foretrækker en engelsk udgave og den danske koster mere end 3 gange så meget... :-(
Tak for linket - det er supergodt til fremtidig brug! |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
![]() |
Det må være pga Disneys pengemaskine. Jeg synes også de er alt for dyre herhjemme, selv længe efter release..
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 27-December-2010 Location: Sønderborg Status: Offline Points: 2126 |
![]() |
Prøv den tyske udgave (amazon.de), der har jeg før været heldig med dansk tale/tekst.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
![]() |
Kommer der ikke fragt oveni ved den tyske Amazon? (I så fald ca. hvor meget?)
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 27-December-2010 Location: Sønderborg Status: Offline Points: 2126 |
![]() |
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |